تصاویر درز کرده از نسخه 10.3 سیستم‌عامل بلک‌بری ویژگی‌های جدید آن را لو داد!

نسخه دهم سیستم‌عامل بلک‌بری برای گوشی‌های لمسی طراحی شده است و حالا تصاویر درز کرده جدید نشان می‌دهد که آپدیتی با شماره نسخه 10.3 و با ویژگی‌های جدیدی در راه است.

3

فارنت: نسخه دهم سیستم‌عامل بلک‌بری برای گوشی‌های لمسی طراحی شده است و حالا تصاویر درز کرده جدید نشان می‌دهد که آپدیتی با شماره نسخه 10.3 و با ویژگی‌های جدیدی در راه است.

BB-OS-10.3

در رابط کاربری این نسخه از رنگ‌های مشکی و قرمز بیشتری استفاده شده است و کنترل‌ها و دکمه‌ها کمی مسطح‌تر و مینیمال‌تر به نظر می‌رسند. همچنین بالاخره بلک‌بری نیز دستیار صوتی خودش را به BlackBerry OS 10.3 خواهد آورد؛ هرچند که هنوز نام آن مشخص نیست. یک ویژگی جدید دیگر در این نسخه برای صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری خاموش شدن خودکار صفحه است وقتی گوشی به صورت وارونه قرار بگیرد و یا آن را در جیبتان بگذارید.

Blackberry-os-10.3

اپلیکیشن دوربین بلک‌بری نیز چند ویژگی جدید در این نسخه دریافت خواهد کرد. دوربین بلک‌بری حالا می‌تواند تصاویر پانوراما ثبت کند و یک تایمر هم برای آن در نظر گرفته شده است. پس از آپدیت همچنین کاربران بلک‌بری قادر خواهند بود فیلم‌های اچ‌دی 720p را با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. گرفتن عکس‌های HDR با استفاده از گرفتن چند عکس متوالی با exposureها مختلف نیز یک ویژگی جدید برای دوربین بلک‌بری محسوب خواهد شد.

BB-OS-10.3-camera

این آپدیت به مرورگر اجازه خواهد داد تا اپلیکیشن‌ها را تقریباً به صورت آنی Minimize یا Maximize کند و به این ترتیب تجربه وبگردی بسیار بهتری در بلک‌بری ایجاد شود. همچنین یک قابلیت جستجوی هوشمند را نیز می‌توان در تصاویر مشاهده کرد.

BB-OS-10.3-va

هنوز تاریخ عرضه این آپدیت و دستگاه‌های تحت پوشش اعلام نشده است اما احتمالاً زد10، زد30 و Q10 از این آپدیت بهره‌مند خواهند شد.

BB-OS-10.3-music


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. رناس می‌گوید

    خوبه ازش تقریباراضیم

  2. Aria می‌گوید

    Q10 و Z10 و Z30 ؟ کل دیواس هایی که از BlackBerry 10 استفاده میکنن همینن دیگه!

    1. باراک می‌گوید

      سیستم عامل اختصاصیه. کل دستگاه هایی هم که از IOS استفاده می کنند سری اپل هست ! بلک بری اواس هم لحاظ کاربری و هم از لحاظ امنیتی بسیار سر تر از اندروید است.