آپدیت اندروید 4.3 اکسپریا M سونی به زودی از راه می‌رسد

خبر خوش برای صاحبان گوشی هوشمند اکسپریا ام سونی اینکه این گوشی هوشمند، به زودی یک به روز رسانی جدید را دریافت خواهد کرد.

3

علی‌رغم اینکه سونی به زودی Xperia M2 را نیز به بازار عرضه خواهد کرد، اما ظاهرا این شرکت در حال کار بر روی نسخه 4.3 سیستم‌عامل اندروید برای این گوشی هوشمند است و به زودی عرضه آن آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد اولین کشوری که این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد فرانسه خواهد بود. اپراتور فرانسوی SFR نیز اخیرا کار بر روی این به‌روز رسانی را تایید کرده است.

اپراتور ودافون استرالیا نیز نسخه آزمایشی فیرمویر جدید را مورد آزمایش قرارداده و اگر همه چیز مطلوب باشد، اندروید 4.3 به زودی برای کاربران اکسپریا ام در دسترس خواهد بود. به نظر می‌رسد فرایند توسعه اندروید جلی‌بین برای این گوشی هوشمند مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و ظرف چندهفته آینده کاربران می‌توانند این به روز رسانی را دریافت و نصب کنند.

با توجه به توضیحات اپراتور SFR، به روز رسانی جدید رابط کاربری سریع‌تر، برنامه‌های به روز رسانی شده ( برنامه‌هایی نظیر واکمن، آلبوم و Movies)، اکسپریا تم  و مدیریت بهتر بوکمارک‌ها در کروم را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. اپراتور SFR پیش از این عرضه یک به‌روز رسانی برطرف کننده مشکلات اندروید 4.3 برای اکسپریا اس‌پی را تایید کرده بود.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. omid می‌گوید

    سلام، برای سونی ال هم اپدیت می اید؟ لطفا پاسخ دهید، باتشکر.

  2. ناصر می‌گوید

    من یه بار این سوال پرسیده بودم جواب ندادین برا acro s چیکار میشه کرد اندرویدش ابدیت بشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      آخرین ورژن اندروید قابل ارتقا گوشی شما v4.1.2 (Jelly Bean)