قیمت اچ تی سی وان جدید پیش از رونمایی رسمی لو رفت!

تبلیغات و جو ایجاد شده برای گوشی‌ جدید اچ‌تی‌سی که از آن با نام اچ ‌تی ‌سی وان جدید و یا ام ۸ یاد می‌شود را تنها می‌توان برای محصولاتی نظیر اپل مشاهده کرد. حتی رونمایی جدیدترین پرچمدار سامسونگ نیز به اندازه پرچمدار جدید اچ تی سی بازتاب نداشته است.

0

فارنت: تبلیغات و جو ایجاد شده برای گوشی‌ جدید اچ‌تی‌سی که از آن با نام اچ ‌تی ‌سی وان جدید و یا ام ۸ یاد می‌شود را تنها می‌توان برای محصولاتی نظیر اپل مشاهده کرد. حتی رونمایی جدیدترین پرچمدار سامسونگ نیز به اندازه پرچمدار جدید اچ تی سی بازتاب نداشته است.

leakyuleakyme

حالا آخرین شایعات موثق قیمت این گوشی را هدف گرفته است. اکانت توئیتر Evleaks که اخبار موثقی را افشا می‌کند در توییتی اعلام کرده که ام ۸ یا همان اچ تی سی وان جدید اچ تی‌سی ۶۰۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. پرچمدار قبلی اچ‌تی‌سی نیز که با نام ام ۷ شناخته می‌شد در زمان عرضه همین قیمت را داشت. همچنین در این توییت ذکر شده است که مدل طلایی ام ۸ تنها در فروشگاه اینترنتی بست بای (Best Buy) به فروش خواهد رسید.

اما چرا این گوشی تا به این حد توجه همگان را به خود جلب کرده است؟ آیا به دلیل استفاده از دوربین دوگانه در پشت این گوشی است؟ و یا اینکه فلش دوگانه این محصول باعث شده است تا بیشتر در نظر جلوه کند؟ البته اضافه کردن قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز برای طرفداران جالب توجه است. از لحاظ سخت‌افزاری نیز این بار اچ تی سی به جای استفاده از اسنپ‌دراگون ۶۰۰، اسنپ‌دراگون ۸۰۱ را برای ام ۸ به کار گرفته است.

HTC-One-2014-grey

با در نظر داشتن مواردی که برای محصول جدید اچ‌تی‌سی تاکنون افشا شده است می‌توان انتظار داشت که پرچمدار بعدی این شرکت به یکی از بهترین گوشی‌های همراه سال جاری تبدیل خواهد شد. البته در این میان سایر رقبا نیز بیکار ننشسته‌اند. علی‌رغم بازخورد نه چندان مناسب گلکسی اس ۵ از جانب طرفداران باز هم سامسونگ در نظر دارد تا سرمایه‌گذاری زیادی برای این محصول انجام دهد. پرچمدار جدید سامسونگ به قابلیت مانیتور کردن ضربان قلب و سنسور اثر انگشت مجهز است و از پروتکل IP67 پشتیبانی می‌کند.

از طرف دیگر ال‌جی نیز نهایتا مدل جی‌۳ خود را معرفی خواهد کرد و سونی هم اکسپریا زد ۲ را به مصاف این محصولات خواهد آورد.

در هر صورت اگر در نظر دارید تا اچ تی سی وان جدید را خریداری کنید، بهتر است این خبر را در نظر داشته باشید و منتظر روز سه‌شنبه بمانید که قرار است پرچمدار رسمی اچ‌تی‌سی به صورت رسمی رونمایی شود تا پس از آن درخصوص تسلط شرکت اچ تی سی بر بازار گوشی‌های همراه راحت‌تر قضاوت کنیم!

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.