کاخ سفید در حال آزمایش گوشی‌های ال‌جی و سامسونگ به عنوان جایگزین بلک‌بری!

بر اساس گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده است ظاهرا کاخ سفید در حال بررسی محصولات شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی به عنوان جایگزینی برای بلک‌بری است.

0

فارنت: امنیت گوشی‌های بلک‌بری شهره خاص و عام است. ارگان‌های مختلف دولتی آمریکا از جمله کاخ سفید، محصولات این شرکت را استفاده می‌کنند. اما بر اساس گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده است، بلک‌بری که در حال حاضر با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم‌ می‌کند ممکن است این جایگاه را از دست بدهد، چرا که ظاهرا کاخ سفید در حال بررسی محصولات شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی به عنوان جایگزینی برای بلک‌بری است.

LG-Samsung-White-House

سالیان سال است که کارمندان کاخ سفید از گوشی‌های بلک‌بری استفاده می‌کنند. البته در گزارش وال استریت ژورنال مطرح شده است که این آزمایشات در مراحل ابتدایی به سر می‌برند. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز به روزنامه نگاران گفته است که در حال حاضر کاخ سفید ‌گوشی‌های همراه شرکت‌های مختلفی را آزمایش می‌کند.

جالب اینکه ظاهرا گوشی‌های همراه اپل از این آزمایشات سربلند بیرون نیامده‌‌اند. البته رئیس جمهور این اختیار را دارد که از گوشی مورد نظر خود استفاده کند اما همانطور که گفته شد آیفون به دلیل محدودیت‌هایی که به آنها اشاره نشده است از این لیست حذف گردید.

با این حساب مشکلات بلک‌بری بیشتر خواهد شد. سابقا نیز پنتاگون شایعاتی را مبنی بر سفارش ۸۰ هزار دستگاه گوشی‌ بلک‌بری رد کرده بود و با توجه به خبرهای اخیر کاملا مشخص است که دولت آمریکا نیز مانند سایر مشتریان دیگر علاقه‌ای به استفاده از محصولات بلک‌بری ندارد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.