اچ تی سی: گوشی‌های سامسونگ ویژه طرفداران گوشی‌های پلاستیکی کم‌ارزش است!

جیسون مکنزی رئیس شاخه اچ‌تی‌سی در ایالات متحده در مصاحبه اخیر خود گفته است که سامسونگ پول زیادی را برای بازاریابی و تبلیغات هزینه می‌کند و باید کمی هم به فکر کیفیت محصولات خود باشد!

5

فارنت: ماه گذشته سامسونگ جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس5 را طبق معمول با بدنه‌ی پلاستیکی معرفی کرد و امید کاربران را برای عرضه نسخه پرمیوم این تلفن با رد شایعات به کلی از بین برد. به تازگی مدیر عامل شرکت اچ‌تی‌سی انتقادات تند و تیزی علیه سامسونگ در رابطه با بدنه محصولات این شرکت داشته است.

HTC-Jason-Mackenzie

همانطور که اطلاع دارید اچ‌تی‌سی وان جدید تقریبا هیچ برتری سخت‌افزاری نسبت به گلکسی اس 5 ندارد و به سخره گرفته ضعف ظاهری گلکسی اس5 از سوی شرکت تایوانی جای تعجبی ندارد!

جیسون مکنزی رئیس شاخه اچ‌تی‌سی در ایالات متحده در مصاحبه اخیر خود گفته است که سامسونگ پول زیادی را برای بازاریابی و تبلیغات هزینه می‌کند و باید کمی هم به فکر کیفیت محصولات خود باشد! او اذعان داشته است در صورتی که خریداران علاقمند به خرید یک محصول پلاستیکی بی‌کیفیت باشند، سامسونگ گزینه‌ی خوبی را در اختیار آن‌ها قرار داده است و در عوض برای کسانی که دنبال زیبایی و کیفیت بالا هستند اچ‌سی‌وان جدید را پیشنهاد می‌دهیم!

Galaxy-S5-blue

او از این که شرکت اچ‌تی‌سی توانسته چنین شور و شوقی برای اچ‌تی‌سی وان جدید به راه بیندازند، احساس غرور می‌کند.مصاحبه‌ی اخیر جیسون مکنزی آزردگی طرفداران سامسونگ را به همراه داشته است. البته این اولین باری نیست که چنین جدالی میان این دو شرکت صورت می‌گیرد و پیش از این و در زمان عرضه گلکسی اس 5 شرکت اچ تی سی به طور ضمنی این گوشی را شبیه به چسب زخم دانسته بود!

اما گذشته از این حرف‌ها، به نظر شما کدام شرکت خواهد توانست فروش خوبی در زمینه محصولاتش داشته باشد؟

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. hamrahcenter می‌گوید

    منم تجربه کار با اچ تی سی و سامسونگ را داشته ام و به نظر من اچ تی سی از لحاظ ساختاره نرم افزاری زمخته و روانیه کار با سامسونگ را نداره

  2. کامران می‌گوید

    سلام.
    واسه همین الان اچ تی سیمیخواد نسخه پلاستکی M8 رو بسازه؟!!!
    ضمن اینکه سهم اچ تی سی از بازار وقیمت سهامش و همینطور دو دوره مالی ضرر ده اخیر سیاست و کیفیت اجناس اچ تی سی رو کاملا” بیان میکنه.
    در آخر هم استخدام مدیر تبلیغات تاریخ گذشته و منقضی شده سامسونگ به عنوان مدیر تبلیغات این شرکت گویای همه چیز و وضع خوب وشرایط گل و بلبل این شرکت هست.
    مشکلات فنی گوشیهاش از قبیل پریدن وای فای بعد از آپدیت تمام مدلهاش و…و…و….. هم بماند.

  3. شاهین می‌گوید

    من هم اچ تی سی داشتم هم سامسونگ.. فقط می تونم بگم اچ تی سی یه کابوس خوش ترکیبه… من شخصا با پلاستیک تا وقتی به نرمی تاچ ویز سامسونگ کارکنه ندارم.. فقط آدمی که تجریه کار کردن با اچ تی سی یا سونی رو داشته باشه می فهمه من چی میگم.. این گوشی ها خیلی سخت با نرم افزارها ارتباط پیدا می کنن.. بد روت میشن.. هنگ و کرش هم جز لاینفک کارشونه.. اچ تی سی مصیبته.. مصیبت.. گول ظاهرشو نخورید

    1. ناشناس می‌گوید

      تو تا حالا اصلا با sony و htc کارکردی من خودم سونی z1 دارم htc one پدرم داره مادرم note3 داره من با همه اش کار کردم

    2. َArash می‌گوید

      دقیقا حرف دل منو زدید htc فقط ظاهر گول زنی داره ولی باطنش افتضاحه اکثر برنامه های فارسی را کج و کوله نشون میده هنگ زیاد که باید روشن و خاموش بشه من تلوزیون اسمارت ال جی دارم که نه با htc و نه با Sony …با چندین بار روشن و خاموش کردن گوشی با هزار مکافات میتونم ارتباط برقرار کنم ولی با ال جی و سامسونگ با ی حرکت به راحتی همه جوره wifi Dircet , Nfc , بلوتوث , hotspot و….. ارتباط برقرار میکنه خدایش سامسونگ که جای خود LG G2 از سونی و اچ تی گی سوری اچ تی سی بهتره راحت و خیلی رونه….