اچ‌تی‌سی وان جدید تنها دقایقی پس از معرفی برای فروش عرضه خوهد شد

چند روزی است که پوسترهای تبلیغاتی این تلفن هوشمند در شهر لندن دیده می‌شود و به تازگی یکی از فروشگاه‌های لندن اعلام کرده است اچ‌تی‌سی وان جدید تنها دقایقی پس از معرفی برای فروش عرضه خواهد شد.

1

فارنت: همانطور که می‌دانید تمامی اطلاعات و مشخصات سخت‌افزاری نسل جدید اچ‌تی‌سی وان جدید قبل از معرفی رسمی، منتشر شده است و شرکت اچ‌تی‌سی تصمیم دارد در 5 فروردین 93 پرچم‌دار جدید خود را معرفی کند. چند روزی است که پوسترهای تبلیغاتی این تلفن هوشمند در شهر لندن دیده می‌شود و به تازگی یکی از فروشگاه‌های لندن اعلام کرده است اچ‌تی‌سی وان جدید تنها دقایقی پس از معرفی برای فروش عرضه خواهد شد.

HTC-One-2014-Silver

شش فروشگاه منتخب در لندن اولین سری گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان جدید را به فروش خواهند گذاشت. همچنین Carphone Warehouse یکی از فروشگاه‌های منتخب در لندن به مشتریان قول داده است که بعد از ظهر همان روز می‌توانند بصورت آنلاین و حضوری این تلفن جدید را خریداری کنند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Goldenstarc می‌گوید

    ??????!
    پس همینه که اینقدر لو رفت …