معرفی Oppo Find 7: اولین گوشی با صفحه‌نمایش QHD، شارژ فوق سریع و عکس‌های 50 مگاپیکسلی!

بالاخره پس از ماه‌ها شایعه کمپانی Oppo پرچم‌دار جدید خود Find 7 را معرفی کرد. این گوشی در دو نسخه متفاوت و با قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری منحصر به فرد عرضه خواهد شد.

8

فارنت: بالاخره پس از ماه‌ها شایعه کمپانی Oppo پرچم‌دار جدید خود Find 7 را معرفی کرد. این گوشی در دو نسخه متفاوت و با قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری منحصر به فرد عرضه خواهد شد.

Oppo-Find-7

Oppo Find 7 در دو نسخه QHD و FHD که به ترتیب مخفف عبارات Quad HD و Full HD است به بازار عرضه خواهد شد. نسخه QHD دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح خارق‌العاده 2560 در 1440 پیکسل است که تاکنون در تبلت‌های رده‌بالایی مانند گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014 دیده بودیم و حالا در این صفحه‌نمایش کوچک تراکم پیکسلی 538 پیکسل بر اینچ را باعث می‌شود! Oppo به لطف فناوری Super Screen 2.0 توانسته تا این تعداد پیکسل را درون صفحه‌نمایش جای دهد و همچنین امکان کار کردن با صفحه با دست‌های خیس وجود داشته و به لطف پوشش Gorilla Glass 3 دیگر نگران خش‌های سطحی روی صفحه نخواهید بود.

Oppo-Find-7-picture

در قلب Oppo Find 7 یک پردازنده اسنپ‌دراگون 801 از نوع MSM8974AC مانند گلکسی اس 5 قرار دارد که دارای چهار هسته پردازشی Krait 400 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 با فرکانس 578 مگاهرتز است. Oppo همچنین برای Find 7 سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است که البته از طریق کارت حافظه microSD قابل ارتقاست.

Oppo-Find-7-camera

در پشت Oppo Find 7 با یک سنسور 13 مگاپیکسلی سونی IMX214 CMOS با گشادگی F/2.0 و فلش LED مواجهیم که قادر به فیلم‌برداری اولترا اچ‌دی 4K و همچنین فیلم‌های حرکت آهسته 720p اچ‌دی با سرعت 120 فریم بر ثانیه است. یک ویژگی جالب و جذاب این دوربین Super Zoom نام دارد که می‌تواند 10 تصویر مختلف ثبت کرده و نهایتاً یک عکس 50 مگاپیکسلی را خلق کند! دوربین جلو این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Oppo-Find-7-notification-led

در قسمت پایینی گوشی یک نوار شیشه‌ای قرار دارد که هنگام دریافت پیام، تماس و یا ایمیل به رنگ‌های مختلف روشن می‌شود.

و اما نسخه FHD یا فول اچ‌دی دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی اما با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بوده و پردازنده آن اسنپ‌دراگون 801 نوع MSM8974AB است که فرکانس پردازنده و پردازنده گرافیکی در آن به ترتیب 2.3 گیگاهرتز و 550 مگاهرتز است. این مدل همچنین دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است.

نسخه QHD از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و نسخه FHD از 2800 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند اما به لطف فناوری جدیدی به نام VOOC کاربر قادر خواهد بود تا تنها در عرض 30 دقیقه شارژ گوشی را به 75 درصد برساند. رابط کاربری این گوشی‌های ColorOS 1.2 بوده و بر پایه اندروید 4.4 کیت کت بنا شده است.

Oppo-FInd-7-black

هر دو نسخه Oppo Find 7 با ابعاد 152.6 در 75 در 9.2 میلی‌متر و با وزن حدودی 170 گرم از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی کرده و با اسپیکرهای MaxxAudio بیس فوق‌العاده‌ای را برای دوستداران موسیقی به همراه می‌آورند.

نسخه FHD قرار است با قیمت حدودی 480 دلار از فردا و نسخه QHD با قیمت 565 دلار از دو یا سه ماه دیگر به بازار عرضه شود.

Oppo-O-Band

 Oppo همچنین در مراسم امروز از یک دستبند هوشمند با نام O-Band نیز پرده‌برداری کرد که قادر است الگوهای خواب شما را شناسایی کند، در مورد پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته به شا هشدار دهد و در ورزش و تناسب اندام به شما کمک کند. این دستبند همچنین قابلیت لرزش نیز دارد و مانند گوشی در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. هادی می‌گوید

    باسلام. گوشی از لحاظ قدرت باطری دچار مشکله چون گوشی به سرعت شارژ میشه ودرعرض ۵۰دقیقه به ۹۵درصد میرسه مدار های باطری دستکاری شده و این باعث میشه هنگام زنگ خوردن درهنگام شارژ منفجر بشه. یک مورد اتش سوزی و قطعی انگشت رو گزارش دادن همراه با عکسش منم دارم.
    نه فقط این نوع گوشی دررابطه با تمام گوشیها و برند های مختلف در نحوه کار کرد و استفاده ان دقت کنید فشار برروی گوشی نیارین.

  2. omid می‌گوید

    واقعا اخر گوشیه..من با دسبندش خریدم ولی هنوز کامل بلد نیستم از دسبندش استفاده کنم اگر کسی بلد هست لطفا راهنماییم کنه.من از چین 25/12/2014 خریدم به قیمت ایران 1700 با دسبندش

  3. محمد می‌گوید

    این گوشی ب گوشی 1280 ساخت شرکت نوکیا که نمیرسه لامصب سیستم عاملش رو تو هیچ گوشی دیگه ای نمیتونین پیدا کنین و دوربینش هم ک 8k فیلم برداری میکنه زنده باد نوکیا 1280

  4. مری(صالحی) می‌گوید

    آیا وارد بازار ایران هم میشه؟حدودا چه تاریخی؟قیمت تقریبی چند؟ممنون میشم بهم جواب بدید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این برند در ایران نماینده رسمی شناخته شده ندارد و تاریخ عرضه و یا قیمت ان مشخص نیست و باید منتظر عرضه غیر رسمی ان در بازار ایران باشید.

      1. مری(صالحی) می‌گوید

        خیلی ممنون.

  5. milad می‌گوید

    واسه ی خودش یه غوله

  6. رضا می‌گوید

    نسخه QHD با قیمت ۵۶۵ دلار ..خیلی عالیههههههههه