تماشا کنید: گشت و گذار در رابط کاربری HTC Sense 6.0 در اچ‌تی‌سی وان جدید

به لطف درز مکرر اطلاعات نه تنها تصاویر واضح بلکه مشخصات کامل و حتی والپیپرها و رینگتون‌های اچ‌تی‌سی وان جدید را در اختیار داریم. حالا ویدئویی از رابط کاربری جدید این گوشی نیز درز کرده است.

0

فارنت: به لطف درز مکرر اطلاعات نه تنها تصاویر واضح بلکه مشخصات کامل و حتی والپیپرها و رینگتون‌های اچ‌تی‌سی وان جدید را در اختیار داریم. حالا ویدئویی از رابط کاربری جدید این گوشی نیز درز کرده است.

The-All-New-HTC-One

اچ‌تی‌سی وان جدید پنجم فروردین راه رسماً معرفی خواهد شد و رابط کاربری HTC Sense 6.0 بوده که بر پایه اندروید 4.4.2 طراحی شده و امکانات بیشتری را نسبت به نسخه 5.5 سنس در سری فعلی اچ‌تی‌سی وان به همراه دارد. ویدئوی زیر تم‌ها و والپیپرهای جدید این رابط کاربری را نمایش داده و همچنین قابلیت دوبار لمس صفحه برای روشن کردن آن را نشان می‌دهد.

در حالت افقی می‌توانید برای روشن کردن صفحه از دکمه‌های ولوم استفاده کنید. در این ویدئو همچنین قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD نیز مشخص شده و فروشگاه اپلیکیشن HTC Apps Store را نیز می‌توان مشاهده کرد.

اچ‌تی‌سی از دوران ویندوزموبایل با رابط کاربری TouchFlo جان تازه‌ای به گوشی‌های خود داد و پس از آن‌که در نسخه‌های 3.5 و 4 با افزودن جلوه‌های ویژه بیش از حد روی تجربه کاربری تأثیر منفی گذاشت در اچ‌تی‌سی وان و از نسخه 5.0 به بعد مجدداً یک رابط کاربری زیبا و کارا را به اندروید آورد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.