تماشا کنید: انتشار اولین تیزر تبلیغاتی Angry Birds Epic با سبک نقش‌آفرینی

در نسخه جدید پرندگان خشمگین حالا در سبک نقش‌آفرینی سری به قرون وسطی می‌زنند و با خوک‌های بدجنس با انواع اسلحه‌های قدیمی و البته جادوهای مختلف مقابله می‌کنند.

2

شرکت رویو پس از فرستادن پرندگان خشمگین به مسابقات ماشین‌سواری در Angry Birds Go حالا یک بازی در سبک نقش‌آفرینی با عنوان بازی Angry Birds Epic برای گوشی‌ها و تبلت‌ها معرفی کرده است.

بازی Angry Birds Epic

سری قبلی بازی‌های پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Go یک بازی ماشین‌سواری بسیار شبیه به بازی مشهور و خاطره انگیز Crash Team Racing بود که متأسفانه به علت تأکید و تمرکز زیاد بازی به خریدهای داخل بازی یا In App Purchaseها جذابیت خود را از دست داد.

با وجود اینکه شرکت Rovio در مورد تبلیغات و خریدهای داخل بازی Angry Birds Epic اظهار نظری نکرده است اما از آن‌جایی که بازی به صورت رایگان عرضه می‌شود می‌توان انتظار این موارد را نیز داشت.

گیم‌پلی بازی Angry Birds Epic مانند بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی یا همان RPG به صورت نوبتی انجام می‌شود و دو تیم خوک‌ها و پرندگان در نوبت‌های خود به رقیب خود حمله می‌کنند. این بازی در حال حاضر در کشورهای استرالیا، نیوزیلند و کانادا برای سیستم‌عامل iOS عرضه شده است و تا چند روز آینده می‌توان انتظار داشت تا نسخه آیفون آن در تمامی کشورها عرضه شود.

امیدواریم برای عرضه نسخه اندروید و ویندوزفون بازی Angry Birds Epic انتظار زیادی نکشیم و همچنین روویو این‌بار کاربران را مجبور به پرداخت پول در داخل بازی نکند.


Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. میلاد می‌گوید

    رو اپ استور امریکا تا اخر سال 92 میاد؟یا میره برای 93؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز رسماً اعلام نشده