آفیس مایکروسافت برای آی‌پد اپل 7 فروردین ماه از راه خواهد رسید

بالاخره انتظارات کاربران آی‌پد به پایان رسیده و مایکروسافت قصد دارد در مراسمی ویژه نسخه آی‌پد نرم‌افزار محبوب آفیس خود را در هفتم فروردین ماه معرفی کند.

0

فارنت: بالاخره انتظارات کاربران آی‌پد به پایان رسیده و مایکروسافت قصد دارد در مراسمی ویژه نسخه آی‌پد نرم‌افزار محبوب آفیس خود را در هفتم فروردین ماه معرفی کند.

Office-Mobile-iOS

آفیس موبایل برای آیفون پیش از این عرضه شده بود اما امکانات محدودی داشت و معمولاً کاربران آی‌پد به یک اپلیکیشن آفیس نیاز بیشتری دارند تا کاربران آیفون. به این ترتیب مایکروسافت تصمیم گرفته تا اپلیکیشن Office Mobile for Office 365 Subscribers را در هفتم فروردین ماه با حضور ساتیا نادلا مدیر عامل جدیدش در سن فرانسیسکو رونمایی کند. این اولین حضور نادلا روی صحنه خواهد بود و گفته می‌شود اپلیکیشن‌های Word، PowerPoint و  Excel با قابلیت مشاهده، تولید و ویرایش محتوا در این مجموعه وجود داشته باشد.

البته برای استفاده از این اپلیکیشن رایگان، کاربران مجبور به خرید اشتراک Office 365 مایکروسافت خواهند بود اما می‌توانند از ویژگی همگام‌سازی ابری OneDrive برای دسترسی به پرونده‌هایشان از هرجایی بهره‌مند شوند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.