اپل بالاخره آی‌پد 2 را بازنشسته کرده و آی‌پد 4 را جایگزین آن کرد

همان‌طور که می‌دانید اپل در محصولات فروشگاهش یک مدل آی‌پد را به عنوان جدید و یکی را به عنوان آی‌پد ارزان به فروش می‌رساند. خوشبختانه اپل بالاخره آی‌پد 2 را حذف کرده و آی‌پد 4 را با همان قیمت جایگزین آن کرد.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید اپل در محصولات فروشگاهش یک مدل آی‌پد را به عنوان جدید و یکی را به عنوان آی‌پد ارزان به فروش می‌رساند. خوشبختانه اپل بالاخره آی‌پد 2 را حذف کرده و آی‌پد 4 را با همان قیمت جایگزین آن کرد.

iPad-4-discount

آی‌پد ایر به عنوان مدل جدید با قیمت 499 دلار و آی‌پد مینی با صفحه نمایش رتینا نیز با قیمت 399 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی وای‌فای تنها در فروشگاه اپل قرار دارد. در کنار این دو مدل آی‌پد 2 با صفحه نمایش غیر رتینا مربوط به بیش از 2 سال پیش کماکان با قیمت 399 دلار برای مدل 16 گیگابایتی به فروش می‌رفت که خوشبختانه امروز اپل آن را با مدل نسل چهارمی با همان قیمت جایگزین کرده است.

آی‌پد 4 حالا با 100 دلار قیمت پایین‌تر نسبت به آی‌پد ایر با قیمت 399 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی وای‌فای تنها و 529 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی سلولار (با سیم‌کارت و GPS) به فروش می‌رسد. گفتنی است که آی‌پد 4 تنها در ظرفیت 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد و خبری از نسخه‌های با حافظه بالاتر نخواهد بود. آی‌پد 4 با صفحه‌نمایش 9.7 اینچی رتینا با تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر اینچ، دوربین 5 مگاپیکسلی و پردازنده Apple A6X هنوز هم یکی از بهترین تبلت‌های بازار است. پیش از این هم امروز اپل فروش آیفون 5C نسخه 8 گیگابایتی را نیز در اروپا آغاز کرده بود.

iPad-2-iPad-4

به این ترتیب تقریباً تمامی محصولات اپل حالا با کانکتور جدید Lighting اپل عرضه می‌شوند و احتمالاً تولید iPhone 4S نیز به زودی متوقف شود. هرچند که همان‌طور که به اطلاعتان رساندیم اپل ممکن است در آینده مجبور به تغییر کانکتور محصولاتش برای هماهنگی با استاندارد جدید اروپا شود.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.