گلکسی اس 5 زوم سامسونگ با دوربین 19 مگاپیکسلی در راه است

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد مانند سال گذشته یک نسخه از کهکشانی جدید خود را با تمرکز بر روی دوربین با نام گلکسی اس 5 زوم معرفی کند.

0

ساعاتی پیش مشخصات مربوط به تلفن هوشمند متعلق به شرکت سامسونگ با کد SM-C115 در سایت بنچمارک GFXBench منتشر شد. اطلاعات منتشر شده از عرضه نسخه‌ی گلکسی اس 5 زوم حکایت دارد که گویا سامسونگ مشغول انجام آزمایشات نهایی بر روی این گوشی قبل از معرفی رسمی آن است.

از مشخصات فنی گلکسی اس 5 زوم سامسونگ می‌توان به دوربین 19 مگاپیکسلی با رزولوشن 5,184 در 3,888 پیکسل و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد که قابلیت ثبت تصاویر ویدئویی با رزولوشن 1080 را داراست.

بر اساس خبرهای منتشر شده، این گوشی به پردازنده‌ی اگزینوس 5 با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T624، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD و فناوری NFC مجهز است. این گوشی از صفحه نمایش به اندازه 4.8 اینچ با رزولوشن 720 بهره می‌برد.

Galaxy S5 Zoom قرار است تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه کیت‌کت به بازار عرضه شود.


Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.