اپلیکیشن Nokia Refocus برای تمامی گوشی‌های لومیا عرضه شد

سرانجام شرکت نوکیا برنامه Refocus را برای تمامی گوشی‌های سری لومیا عرضه کرد. این برنامه در گذشته فقط برای گوشی‌هایی که به فناوری دوربین PureView مجهز بودند، قابل نصب بود اما بنابر اعلام شرکت نوکیا، از این پس می‌توانید این برنامه را بر روی تمامی گوشی‌های سری لومیا نصب نمایید.

0

قبل از نصب این برنامه از به‌روز بودن سیستم‌عامل گوشی خود مطمئن شوید چون این برنامه برای اجرا شدن به آپدیت بلک نیاز دارد. با استفاده از اپلیکیشن Nokia Refocus می‌توانید حتی پس از ثبت عکس نیز فوکوس را تغییر دهید! در اصل کاری که اپلیکیشن نوکیا Refocus انجام می‌دهد، ثبت ۲ تا ۸ عکس، از صحنه مورد نظر است. در نتیجه بعد از اتمام عکاسی، کاربر قادر به تغییر فوکوس بر روی مناطق دلخواه خواهد بود.

اپلیکیشن Nokia Refocus

Jens Eggert درباره کارکرد اپلیکیشن Nokia Refocus می‌گوید: “برای ثبت تصویر بهتر با این نرم‌افزار، ابتدا به سوژه مورد نظر خود نزدیک شوید تا جایی که فقط 5 الی 10 سانی‌متر از آن فاصله داشته باشید. سپس به گرفتن عکس مورد نظر خود اقدام کنید.”

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن Nokia Refocus، قابلیت Colour pop نام دارد که به وسیله آن می‌توانید قسمتی از عکس را که بر روی آن فوکوس کرده‌اید به صورت رنگی و باقی نواحی را سیاه و سفید درآورید.

Source: GsmArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.