درز تصاویر واقعی از گوشی Oppo Find 7 با دوربین 50مگاپیکسلی پیش از رونمایی رسمی

پرچمدار جدید Oppo، یعنی Find 7 پس از مدت‌ها که اخبار و حرف و حدیث‌های زیادی از آن می‌شنیدیم، بالاخره در آستانه معرفی قرار گرفت. اگرچه تیزر شرکت سازنده، جزئیات زیادی از این دستگاه هوشمند را منتشر کرده اما تصاویر غیر رسمی منتشره، جنبه‌های مختلفی از Find 7 را به نمایش می‌گذارد.

0

فارنت: پرچمدار جدید Oppo، یعنی Find 7 پس از مدت‌ها که اخبار و حرف و حدیث‌های زیادی از آن می‌شنیدیم، بالاخره در آستانه معرفی قرار گرفت. اگرچه تیزر شرکت سازنده، جزئیات زیادی از این دستگاه هوشمند را منتشر کرده اما تصاویر غیر رسمی منتشره، جنبه‌های مختلفی از Find 7 را به نمایش می‌گذارد. آنچه که در تصاویر مشخص است حاشیه‌های بسیارکم صفحه نمایش ، رابط کاربری بسیار ساده و خوب و پشت این گوشی هوشمند است که طراحی زیبایی دارد.

oppo-find7

 

Oppo تایید کرده که این گوشی هوشمند در دونسخه، یکی با صفحه نمایش FHD و دیگری با صفحه نمایش QHD به بازار عرضه خواهد شد. مدلی که از رزولوشن بالاتر برخوردار است از تراشه اسنپ دراگون 801 و سه گیگابایت رم بهره می‌برد و نسخه دیگر از تراشه اسنپ دراگون 800 و 2 گیگابایت رم بهره می‌برد.

find-7

 

Find7 از باتری قابل تعویض بهره می‌برد و حداقل یکی از نسخه‌های یادشده از دوربین 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. معرفی رسمی این گوشی هوشمند 5 روز دیگر خواهد بود.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.