اپل به خاطر نقض 5 حق اختراع خود از سامسونگ بابت هر دستگاه 40 دلار طلب کرده است!

به نظر می‌رسد حتی پس از جریمه 930 میلیون دلاری دعوای حقوقی سامسونگ و اپل تمام نشده است و حالا اپل برای هر دستگاه سامسونگ از این شرکت کره‌ای 40 دلار طلب کرده است!

0

فارنت: به نظر می‌رسد حتی پس از جریمه 930 میلیون دلاری دعوای حقوقی سامسونگ و اپل تمام نشده است و حالا اپل برای هر دستگاه سامسونگ از این شرکت کره‌ای 40 دلار طلب کرده است!

Samsung-vs-apple-itc-ban

حق اختراع‌ها یا پتنت‌های مورد بحث در اینجا شامل لمس شماره تلفن در گوشی، جستجوی یکپارچه، همگام‌سازی اطلاعات، کشیدن (اسلاید) برای آنلاک کردن و کامل کردن و تصحیح خودکار کلمات کیبورد می‌شود. با وجود این‌که پتنت‌های نام‌برده برای تمامی ویژگی‌های گوشی مرتبط با موارد فوق ثبت نشده‌اند اما به اعتقاد اپل نقض حقوق از سوی سامسونگ به اندازه‌ای بوده است که یک جنگ حقوقی جدید بین این دو شرکت در بگیرد.

سامسونگ در سال 2010 پیش از شروع دعواهای حقوقی بابت نقض پتنت‌هایش از سامسونگ برای هر دستگاه 30 دلار طلب کرده بود که این مبلغ برای تبلت‌ها به 40 دلار افزایش می‌یافت. پس از آن نیز برای زوم کردن با دو انگشت اپل برای هر دستگاه 8 دلار طلب کرده بود و این‌بار برای هر گوشی و یا تبلت اندرویدی 40 دلار طلب کرده است. هر چند که همه چیز به رأی دادگاه بستگی دارد.

Samsung-VS-Apple

شاید بدانید مایکروسافت پیش از این از هر تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی مبلغی بین 10 تا 20 دلار بابت هر دستگاه دریافت می‌کرد اما مبلغ مورد نظر اپل بسیار بیشتر از این‌هاست. دادگاه جدید اپل و سامسونگ قرار است دو هفته دیگر آغاز شود و شاید مجدداً شاهد یک جنگ حقوقی گسترده باشیم.


پایان مطلب/

Source: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.