سازنده بازی Flappy Bird به فکر بازگرداندن پرنده شل و ول است!

البته اگر این بازی دوباره به فروشگاه‌های دیجیتال راه پیدا کند، هشدارهایی در خصوص رعایت نکاتی برای حفظ سلامتی به بازی اضافه خواهد شد.

1

فارنت: یک ماه از زمان حذف Flappy Bird توسط سازنده این بازی از اپ استور و گوگل پلی می‌گذرد. Dong Nguyen (سازنده بازی) در این یک‌ماه گذشته سعی کرده بود تا سکوت اختیار کند اما نهایتا طلسم این سکوت را در مصاحبه‌ای با مجله آمریکایی Rolling Stone شکست.

Flappy-Bird

وی از نیت خود برای بازگرداندن مجدد این بازی علی‌رغم تمام نقد‌ها و حتی تهدید‌هایی که متوجه وی شده است، پرده برداشت. البته اگر این بازی دوباره به فروشگاه‌های دیجیتال راه پیدا کند، هشدارهایی در خصوص رعایت نکاتی برای حفظ سلامتی به بازی اضافه خواهد شد. (وی یکی از دلایل حذف بازی را اعتیاد آور بودن آن ذکر کرده بود.)

Nguyen علاوه بر اشاره به عرضه مجدد این بازی، به طور کامل از تاثیراتی که Hanoi (شهری در ویتنام و محل سکونت سازنده بازی) بر روی وی در ایجاد ساختار ساده بازی گذاشته است نیز اشاره کرده است. استفاده از تنها یک انگشت در حین بازی کردن برای شهروندان موبایل به دست جالب و راحت است.

Flappy-Bird

یکی از مشخصات بارز این بازی سوختن در مراحل اولیه است و وی ادعا کرد که در این مورد بازی paddleball ( نوعی بازی که در آن توپ با یک نخ به راکت متصل می‌باشد) تاثیری زیادی داشته است. باید منتظر ماند و دید که Nguyen در سال ۲۰۱۴ چه سورپرایزی را برای طرفداران خود به ارمغان خواهد آورد!

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شایان می‌گوید

    شاید خیلی بدبینانه باشه ولی به نظر من همش از همون اولش یه حربه تبلیغاتی بوده، احتمالا به پیشنهاد یک بازاریاب خبره و حرفه‌ای