دانلود کنید/ والپیپرها و رینگتون‌های اچ‌تی‌سی وان جدید درز کرد!

پس از انتشار چندین تصویر و ویدئو از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با کد M8، این‌بار نوبت به تصاویر پس‌زمینه و رینگتون‌های این تلفن رسید که قبل از معرفی رسمی، به بیرون درز کرده باشد

1

فارنت: پس از انتشار چندین تصویر و ویدئو از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با کد M8، این‌بار نوبت به تصاویر پس‌زمینه و رینگتون‌های این تلفن رسید که قبل از معرفی رسمی، به بیرون درز کرده باشد. تصاویر پس‌زمینه این تلفن، ترکیبی از اشکال هندسی و طبیعی است. رزولوشن این تصاویر 2160 در 1920 است که نشان می‌دهد این تلفن از صفحه نمایش با کیفیت 1080 بهره می‌برد. همچنین بسیاری از رینگتون‌ها و زنگ‌های هشدار دهنده این تلفن، تن‌های لطیف و آرامی دارند.

HTC-One-2014-Wallpapers

اگر شما هم می‌خواهید تمامی عکس‌ها و رینگتون‌های مخصوص این گوشی را در تلفن خود استفاده کنید. فقط کافی ایست فایل‌های مربوطه را از فارنت دانلود کرده و پس از انتقال به گوشی، تصویر مورد نظر خود را به عنوان پس‌زمینه گوشی خود تنظیم نمایید و رینگتون‌های پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی را جایگزین رینگتون‌های فعلی نمایید.

همانطور که می‌دانید این تلفن‌هوشمند در تاریخ 5 فروردین ماه سال 1393 شمسی معرفی خواهد شد تا نقطه‌ی پایانی به تمامی شایعاتی باشد که تاکنون در مورد این تلفن‌هوشمند مطرح شده است.

دانلود والپیپرها با حجم 23.8 مگابایت: Uplod.irMediaFire – AndroidFileHost

دانلود رینگتون‌ها و … با حجم 25.8 مگابایت: Uplod.irMediaFire – AndroidFileHost


پایان مطلب/

Source: AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. میلاد می‌گوید

    سلام
    کسانیکه می خوان این گوشیو بخرن اصلا و ابدا وقتو تلف نکنن بابا خیلی توپه من 3 ماه روش تحقیق کردم و حتی بین ایفون و این خودشو انتخاب کردم شک نکنید بخرید……………………….