عرضه اپلیکیشن Xperia Themes برای گوشی‌ها و تبلت‌های سونی با اندروید 4.3 و بالاتر

اپلیکیشن Xperia Themes که برای تغییر پوسته رابط کاربری گوشی در گوشی‌های جدید اکسپریای سونی عرضه شده بود حالا برای تمامی دستگاه‌های اکسپریا با اندروید 4.3 و بالاتر عرضه شده است.

0

فارنت: اپلیکیشن Xperia Themes که برای تغییر پوسته رابط کاربری گوشی در گوشی‌های جدید اکسپریای سونی عرضه شده بود حالا برای تمامی دستگاه‌های اکسپریا با اندروید 4.3 و بالاتر عرضه شده است.

Xperia-Themes

Xperia Themes یک اپلیکیشن مفید است که با آن می‌توانید بدون نیاز به نصب کاستوم رام‌ها و یا لانچرها مختلف، رابط کاربری و حال و هوای گوشی یا تبلت خود را عوض کنید. به گفته سونی این تم‌ها 280 بخش و عنصر مختلف گوشی از جمله والپیپر، دکمه‌های مجازی روی صفحه، آیکن‌ها و … را تغییر خواهد داد.

Xperia-Themes-2

سونی در حال کار بر روی دیگر اپلیکیشن‌ها برای ایجاد تغییرات با Xperia Themes است و قصد دارد شخصی‌سازی محیط اندرویدی را آسان‌تر از گذشته کند. البته Xperia Themes همان‌طور که گفتیم تنها بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اکسپریای سونی با اندروید 4.3 و بالاتر قابل نصب است. Xperia Themes را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.