آپدیت اندروید ۴.۴ اچ‌تی‌سی باترفلای اس و سونی اکسپریا زد اولترا از راه رسید

دوگوشی محبوب اندرویدی دیگر نیز به جمع گوشی‌های هوشمندی که از اندروید 4.4 بهره می‌برند اضافه شدند. شرکت سونی، به روز رسانی رسمی کیت کت را برای فبلت اکسپریا زد اولترا ارائه کرد.

3

فارنت: دوگوشی محبوب اندرویدی دیگر نیز به جمع گوشی‌های هوشمندی که از اندروید 4.4 بهره می‌برند اضافه شدند. شرکت سونی، به روز رسانی رسمی کیت کت را برای فبلت اکسپریا زد اولترا ارائه کرد. البته آن‌طور که از ظواهر امر پیداست، ایتدا مدل C6833 LTE در هنگ کنگ این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد. این فیرمویر جدید در حال حاضر تنها از طریق دانلود بر روی گوشی قابل نصب است اما انتظار می‌رود سونی به زودی از طریق برنامه PC Companion نیز این به روز رسانی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

 xperia-z-ultra-and-butterfly-kitkat

شرکت اچ‌‌تی‌سی نیز عرضه اندروید 4.4 کیت کت را برای باترفلای اس آغاز کرده است. این گوشی هوشمند که دوماه پیش اندروید جلی بین 4.3 به همراه رابط کاربری به روز شده سنس 5.5 را دریافت کرده بود، حالا به روز رسانی دیگری را دریافت خواهد کرد. این به روز رسانی پشتیبانی از سرویس پرینت بر روی فضای ابری، بهبودهای امنیتی، پروفایل‌های جدید برای بلوتوث و دیگر امکانات مفید را به گوشی هوشمند شما خواهد افزود اما متاسفانه پشتیبانی از ادوبی فلش در مرورگر شما حذف خواهد شد. این فیرمویر 740 مگابایتی را نیز می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود دانلود و نصب نمایید.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. arash می‌گوید

    سلام ببخشید مشکل دوربین اچ تی سی باترفلای اس(همون بنفش شدن) قابل حل شدن هست یانه؟؟ آپدیت بعدیش کی میاد؟؟

  2. پارسا می‌گوید

    سلام من گوشی باتر فلای دارم الان اندروید گوشیم 4.3 هست تا کی باید صبر کنم تا 4.4 بیاد و یک سوال دیگه ادوبی فلش چیه من 6 ماه این گوشی رو دارم چیزی نشنیده بودم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این مطلب برای باترفلای اس هست و از باترفلای فعلا اطلاعاتی نداریم که اصلا براش آپدیت میاد یا نه! دادوبی فلش هم برای نمایش دادن فایل های فلش به درد می خوره که نداشتنش هم مساله ای نداره