فلیپ کاور رسمی اچ‌تی‌سی وان جدید با قابلیت نمایش اعلان‌های مختلف لو رفت

می‌دانیم که اچ‌تی‌سی قرار است HTC One جدید را پنجم فروردین ماه معرفی کند. حالا افشاکننده مشهور evleaks تصویری از یک فلیپ کاور جالب رسمی برای این گوشی را منتشر کرده است.

0

فارنت: می‌دانیم که اچ‌تی‌سی قرار است HTC One جدید را پنجم فروردین ماه معرفی کند. حالا افشاکننده مشهور evleaks تصویری از یک فلیپ کاور جالب رسمی برای این گوشی را منتشر کرده است.

HTC-One-Flip-cover-leak

حالا که سامسونگ گلکسی اس 5 را با طراحی و امکانات نه چندان فوق‌العاده معرفی کرد نوبت به اچ‌تی‌سی رسیده تا بتواند کمی از سهم عمده اندروید را از سامسونگ پس بگیرد. اچ‌تی‌سی وان قرار است با بدنه آلومینیومی و دو دوربین در پشت توجه کاربران را به خود جلب کند اما چیزی که امروز از evleaks درز کرده است یک فلیپ کاور اصلی با طراحی خاص برای نمایش اعلان‌های مختلف است. با استفاده از سوراخ‌های روی فلیپ کاور، اطلاعاتی مانند ساعت، آب و هوا و نوتیفیکیشن‌ها روی درب کاور نقش خواهد بست. چنین فلیپ کاور‌هایی را پیش از این از ال‌جی و آلکاتل نیز دیده بودیم.

The-All-New-HTC-One

اچ‌تی‌سی وان جدید قرار است با بدنه فلزی و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی و با مشخصاتی مانند پردازنده اسنپ‌دراگون 801، دو دوربین اولتراپیکسل، اسپیکرهای BoomSound، اندروید 4.4 و صفحه‌نمایش فول اچ‌دی معرفی و عرضه شود. همچنان evleaks فاش کرده است که مانند نسخه 2013، وان جدید نیز در یک نسخه جداگانه مخصوص گوگل پلی با اندروید خالص عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.