اپل امکان استفاده از آی‌پد را به بازماندگان زن متوفی انگلیسی نداد!

وقتی خانم Anthea، مادربزرگ پیر خانواده نفس‌های آخر را می‌کشید، مطمئنا آنقدر دغدغه داشت که به یاد نداشته باشد Apple ID و گذرواژه آن را جایی یادداشت کند. آن زمان هیچ کس فکر نمی‌کرد، این اتفاق تا این حد مشکل‌ساز شود.

0

فارنت: وقتی خانم Anthea، مادربزرگ پیر خانواده نفس‌های آخر را می‌کشید، مطمئنا آنقدر دغدغه داشت که به یاد نداشته باشد Apple ID و گذرواژه آن را جایی یادداشت کند. آن زمان هیچ کس فکر نمی‌کرد، این اتفاق تا این حد مشکل‌ساز شود. مادربزرگ، آی‌پد را برای خانواده‌اش به ارث گذاشت اما به علت نداشتن شناسه و گذرواژه، خانواده وی نمی‌توانند از آن استفاده کنند و در حال حاضر تنها به یک زیردستی مبدل شده است. خانواده متوفی با در دست داشتن برگه تایید فوت وی، به شرکت اپل مراجعه کردند اما اپل از آن‌ها تقاضای نامه‌ای از دادگاه کرد که ثابت می‌کند آی‌پد جز اموال متوفی بوده است .

Apple-App

Josh، یکی از بازماندگان می‌گوید: ” همه آن‌چیزی که ما از اپل می‌خواهیم، امکان استفاده از آی‌پد است، نمی‌دانم این شرکت درحال حاضر از حقوق چه کسی حمایت می‌کند. ما تاییدیه فوت مادربزرگم را به همراه برگه وکیل حقوقی برای آن‌ها برده‌ایم اما آن‌ها نامه‌ای از دادگاه می‌خواهند تا ثابت کند آی‌پد و حساب آیتنونز به مادربزرگمان تعلق داشته است.”  اکنون باید به وکیلمان مراجعه کنیم و او برای هرساعت از ما 200 پوند حقوق می گیرد که اصلا منطقی نیست.” باید منتظر عکس‌العمل مسئولان اپل بود و دید آیا طرح این مسئله با سایت‌های مختلف می‌تواند در نهایت گره از مشکل این خانواده بازکند یا خیر؟

Source: Ubergizmo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.