بررسی بازی LYNE؛ سادگی فریبنده، پیچیدگی بی‌نهایت!

در این بازی شما باید یک شبکه از نقاط را که از اشکال مختلف ساخته شده است را به هم مرتبط کنید و همانطور که در بازی پیشرفت کنید اشکال بیشتر و بیشتر می‌شود.

3

فارنت: بازی لاین یک بازی معماگونه مینیمالیستی و البته غیر رایگان است که شما باید تمام نقاط مربوط را با استفاده از چند قانون ساده به همدیگر متصل کنید که در ظاهر بسیار ساده به نظر می‌رسد در حالی که این طور نیست.

LYNE_001

در این بازی شما باید یک شبکه از نقاط را که از اشکال مختلف ساخته شده است را به هم مرتبط کنید و همانطور که در بازی پیشرفت کنید اشکال بیشتر و بیشتر می‌شود و هر پازل دارای یک نقطه شروع و نقطه پایان است و شما باید برای اتصال تمام نقاط در شبکه از همان شکل کوشش کنید و در زمانی که اشکال متعدد وجود دارند شما باید خطوط را به همدیگر بدون اینکه با هم تداخل کنند به هم متصل کنید.

به طور اساسی هیچ گونه یادگیری در این بازی در اختیار شما قرار نمی‌گبرد و در لحظه شما شروع به بازی می‌کنید و حتی زحمت توضیح را نیز به شما نمی‌دهد که البته دلیلی آن نیز طراحی بسیار واضح و آشکار است که با مکانیک جدید و قوانین به راحتی قابل درک هستند.

یکی از محاسن این بازی طبیعت مینیمالیستی آن است و همه چیز تخت و بدون اشکال اساسی و آراستن غیر ضروری است و با چنین سادگی بی‌رحمانه شما باید و باید تمرکز خود را باید فقط بر روی بازی انجام دهید.

LYNE_002

از طریق سطوح اولیه بازی بازی بسیار سرگم کننده بوده و در زمانی که شما شروع به فکر کردن در مورد اینکه بازی بیش از حد آسان است را می کنید بازی شما را در یک چالش قرار می دهد و البته پالش ها نیز به تعداد مناسب بوده تا بیش از حد خسته کننده نباشند.

همانطور که شما در بازی حضور دارید امکان دارید که یک راه حل را چندین بار تکرار کنید و در حقیقت گزینه ری‌استارت نیز وجود ندارد که در عین حال همچنان تازگی خود را حفظ کرده که بسیار ارزشمند است. هدف بازی وصل کردن خطوط مشابه به یکدیگر است که امکان حرکت خطوط در 8 جهت محتلف روی صفحه نمایش را به وسیله یک الگوی نورانی امکان پذیر می‌کند.

یکی از نقاط ضعف این بازی عدم امکان همگام سازی آنلاین است که بتوان در بین سیستم عامل‌های مختلف از آن بهره برد و حداقل می‌توان از طریق ساخت اکانت بتوان به بازی در سیستم‌های مختلف دسترسی داشت.

LYNE_003

در مورد گرافیک بازی همانطور که ذکر شد بازی کاملا مینیمالیستی بوده و یک پالت سبز رنگ و ساده در پیش روی کاربر بوده و حتی دکمه منو نیز در یک مثلت کوچک در بالای صفحه نمایش است و همه چیز محدود شده است تا شما تمامی تمرکز خود را بر روی بازی انجام دهید که این سادگی در نوع خود قابل تحسین و بهترین است.

صدای بازی بسیار پایین بوده و یک تم بسیار ظریف در بازی وجود دارد و هنگامی که شما یک سطح را شروع و یا پایان می دهید سکوت به ارامی بازی را در بر می گیرد. در ضمن با پیشرفت در بازی چالش جدیدی به نام Daily نیز برای شما گشوده می شود که در هر روز پازل های جدید با سطح دشواری های مختلف برای شما قابل دسترسی می شود.

به هر حال این یک بازی معمایی ساده و بسیار زیبا است که مینیمالیست بودن جذابیت آن را چندین برابر کرده است و صدها پازل در انتظار شما بوده و اگر به بازی های پازل ساده بازی مذکور که به طور یقین یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده برای تلفن‌های همراه هوشمند است را از دست ندهید.

gsmarena_004

خبر خوش برای کاربران iOS این بازی مطمئنا این خواهد بود که می‌توانند با مراجعه به این لینک از کدهایی که کادر مقابل آنان خالی است بهره برده و در اپ استور بعد از وارد کردن کد، بازی مورد نظر را به صورت رایگان دانلود کنند که‌ ما نیز از همین طریق بازی را دریافت کردیم.

این بازی برای بسترهای مختلف با قیمت 2.99 دلار در دسترس است.

لینک فروشگاه آی‌تونز

لینک اندروید مارکت

لینک ویندوز فون

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. رامين می‌گوید

    میشه درباره دانلود رایگان تو ios بیشتر توضیح دهید

  2. hamid می‌گوید

    بررسی یه بازی که رایگان نیست و از ایران هم قابلیت خریداری نداره ؟؟ در حالت عادی که لینک دانلود بذارین جالب بود اما وقتی این لینک ها رو گذاشتین یعنی چقدر بی هدف و بدون دلیل این پست رو دادین … …
    حتی زحمت ندادین به خودتون که لینک دانلود بازی رو که با یه سرچ ساده تو گوگل میاد برای مطبیتون بذارین که انقدر بی فایده نباشه …

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      همونطور که فرمودید بازی غیر رایگانه. مطمئنا انتظار ندارید که گپی رایت رو رعایت نکنیم! البته همونطور که در انتهای مطلب هم اشاره کردیم می تونید بازی رو به صورت رایگان برای iOS‌ دریافت کنید.در عین حال اگر پیدا کردن لینک رایگان بازی انقدر آسونه خب فکر نکنم نیازی باشه ما تو فارنت این کار رو انجام بدیم.
      متشکرم