انتشار تصویری دقیق از دوربین دو لنز (dual-lens) اچ تی سی وان جدید

تاکنون تصاویر و ویدئوهای بسیاری از گوشی جدید اچ‌تی‌سی که در راستای موفقیت اچ‌تی‌سی وان به بازار عرضه خواهد شد منتشر شده، اما در جدیدترین تصویر که توسط حساب کاربری @evleaks منتشر شده، شاهد نزدیک‌ترین و واضح‌ترین تصویر از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با استفاده از دو دوربین همزمان هستیم.

0

تاکنون تصاویر و ویدئوهای بسیاری از اچ تی سی وان جدید که در راستای موفقیت اچ تی سی وان به بازار عرضه خواهد شد منتشر شده، اما در جدیدترین تصویر که توسط حساب کاربری @evleaks منتشر شده، شاهد نزدیک‌ترین و واضح‌ترین تصویر از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با استفاده از دو دوربین همزمان هستیم.

آن‌‌طور که در تصویر منتشره مشخص شده، یک لنز کوچک در بالای لنز استاندارد اچ تی سی وان جدید واقع شده و دو فلش ال‌ای‌دی نیز به کار گرفته شده‌اند. گمانه‌زنی‌ها درباره خصوصیات و عملکرد دوربین این گوشی هوشمند متفاوت است اما به نظر می‌رسد این لنز می‌تواند به بزرگنمایی با وضوح کافی اشیا بدون استفاده از بزرگنمایی دیجیتال، بهبود عملکرد در نورکم (نکته‌ای که اچ‌تی‌سی در وان نیز بر روی آن تمرکز کرده بود)، فوکوس خودکار سریع‌تر و توانایی در تغییر عمق میدان تصاویر کمک کند.

با وجود این تصویر، هنوز نمی‌توان با قاطعیت، بهره‌گیری از لنز دوگانه بر روی اچ تی سی وان جدید را تایید کرد.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.