جی فلکس ال‌جی با آپدیت به اندروید 4.4 قابلیت فیلم‌برداری 4K را دریافت خواهد کرد!

ال‌جی جی فلکس به جز وضوح صفحه‌نمایش دیگر قابلیت‌های خوب جی2 را به همراه دارد. اما اخیراً گفته می‌شود آپدیت اندروید 4.4 برای این گوشی حتی فیلم‌برداری 4K را نیز به همراه خواهد آورد.

0

فارنت: ال‌جی جی فلکس به جز وضوح صفحه‌نمایش دیگر قابلیت‌های خوب جی2 را به همراه دارد. اما اخیراً گفته می‌شود آپدیت اندروید 4.4 برای این گوشی حتی فیلم‌برداری 4K را نیز به همراه خواهد آورد.

LG-G-Flex-4k

به صورت پیش‌فرض گوشی‌های G2 و G Flex قادرند تا با وضوح فول اچ‌دی 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند. اما یک فرد کنجکاو و باهوش که به کدهای اولیه آپدیت اندروید 4.4 دسترسی داشته است فاش کرده که آپدیت اندروید 4.4 برای جی فلکس امکان فیلم‌برداری با وضوح 4K یا همان 2160p را نیز به همراه خواهد آورد. البته این ویژگی رسماً تأیید نشده است اما اگر ال‌جی چنین قابلیتی را به گوشی هوشمند خمیده خود بیاورد کاربران جی2 شاید از اقدام ال‌جی ناراحت شده و خواهان این قابلیت شوند.

گفتنی است ال‌جی جی فلکس که اخیراً جایزه طراحی iF Design Award 2014 را نیز از آن خود کرده است از یک دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار بوده و به تازگی به صورت غیررسمی در کشور ما نیز به فروش می‌رسد. صفحه‌نمایش خمیده و قاب پشتی خود ترمیم شونده از ویژگی‌های منحصر به فرد این هوشمند ال‌جی محسوب می‌شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.