این ویدئو 12 دقیقه‌ای از اچ تی سی وان جدید دیگر چیزی برای پنهان کردن باقی نمی‌گذارد!

آن‌طور که در ویدئو مشخص است، دو طرف تلفن کمی صاف و پشت آن کمی انحنا دارد در حالیکه به نظر می­رسد صفحه نمایش آن 5 اینچ باشد که نسب به اچ­تی­سی­ وان این تلفن از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است.

1

فارنت: پس از کنگره جهانی موبایل در بارسلونا که شرکت­هایی همچون سامسونگ و سونی پرچم­دار جدید خود را معرفی کردند، حالا نوبت شرکت اچ­ تی­ سی است که پرچم‌دار جدید خود را معرفی کند. این تلفن هوشمند در تاریخ 5 فروردین 93 به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما سه هفته زودتر از تاریخ مذکور ویدیویی 12 دقیقه­‌ای توسط یکی از توسعه‏‌دهنگان در سایت یوتیوب منتشر شد.

htcone2014

همانطور که در ویدئو نیز مشخص است، دو طرف تلفن کمی صاف و پشت آن کمی انحنا دارد در حالیکه به نظر می‌­رسد صفحه نمایش آن 5 اینچ باشد که نسب به اچ­ تی­ سی­ وان این تلفن از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است. جک هدفون در قسمت پایین گوشی قرار دارد. همچنین در این تلفن، شرکت اچ تی­ سی قابلیت افزایش حافظه داخلی از طریق حافظه میکرو SD را فراهم کرده است.

از نظر رابط کاربری، فرد منتشر کننده ویدئو، به بهتر شدن رابط کاربری مخصوص شرکت اچ­ تی­ سی اشاره می­‌کند و چیزی که کاملا مشخص است کیفیت تصاویر و سرعت فوکوس دوربین بهبود قابل توجهی داشته­‌اند. اچ­ تی­ سی در نظر دارد این تلفن هوشمند را طی مراسمی در شهر پکن معرفی کند. نظر شما درباره پرچم­دار جدید شرکت اچ­ تی­ سی چیست؟

Source: TheVerge

پایان مطلب

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهتی می‌گوید

    تو سال 2013 که بهترین گوشی های اندرویدی اچ تی سی وان و ال جی جی2 بود ، مطمئنم امسال هم گوشی های این دو تا شرکت جزو بهترین ها قرار میگیرن