آغاز خانه تکانی نادلا؛ دو مدیر ارشد مایکروسافت این شرکت را ترک کردند!

مدیرعامل جدید مایکروسافت، نادلا شاید تحسین جهانیان را برانگیخته باشد اما این بدان معنی نیست که در داخل این شرکت هم همه چیز بر وفق مراد وی باشد. همان‌طور که در گذشته نیز شاهد این موارد بوده‌ایم، این‌بار نیز به نظر می‌رسد برخی مدیران از انتصاب وی چندان خشنود نیستند و به همین علت قصد ترک این شرکت را دارند.

0

Toni Bates و Tami Reller به همین علت، تصمیم به ترک این کمپانی گرفته‌اند. در هنگام انتصاب Marissa Mayer به سمت مدیرعاملی یاهو نیز، اتفاق مشابهی به وقوع پیوسته بود. حرف و حدیث‌های زیادی به گوشی می‌رسد که آقای Bates، یکی از اصلی‌ترین کاندیداها برای تصاحب سمت مدیرعاملی مایکروسافت بوده و پس از عدم تصاحب این پست، تصمیم به ترک مایکروسافت گرفته است. اگر به خاطر داشته باشید، وی با خرید اسکایپ توسط مایکروسافت، به این شرکت پیوسته بود. آقای Reller نیز مدیر ارشد اجرایی بازاریابی این شرکت بود.

mark-pen

با رفتن این دو، Mark Penn، یعنی چهره‌ای که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، به عنوان رئیس قسمت استراتژی مایکروسافت منصوب شد. البته این انتصاب با توجه به پس زمینه عمیق وی در سیاست، با انتقادهای بسیاری روبرو شده است. به نظر می‌رسد این آخرین خبری نیست که از رفت و آمدهای شرکت مایکروسافت پس از رفتن بالمر و آمدن نادلا خواهیم‌شنید.

Source: Hothardware

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.