برنامه‌های مختلف اندرویدی قادر خواهند بود از حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 استفاده کنند

حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 ممکن است به دقت، سرعت یا راحتی Touch ID در آیفون 5S نباشد اما سامسونگ تصمیم گرفته تا استفاده از آن را برای توسعه‌دهندگان در اپلیکیشن‌های مختلف آزاد کند.

0

فارنت: حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 ممکن است به دقت، سرعت یا راحتی Touch ID در آیفون 5S نباشد اما سامسونگ تصمیم گرفته تا استفاده از آن را برای توسعه‌دهندگان در اپلیکیشن‌های مختلف آزاد کند.

Galaxy-S5-fingerprint-sensor

حسگر دقیق اثر انگشت آیفون تنها برای باز کردن قفل صفحه گوشی و تأیید هویت در فروشگاه آی‌تونز کاربرد دارد و نمی‌توانید از آن به طور مثال برای ورود به سرویس‌هایی مانند فیس‌بوک استفاده کنید. حالا سامسونگ تصمیم گرفته است که این نقص را در پرچم‌دار خود برطرف کند و به توسعه‌دهندگان اجازه استفاده از این حسگر را بدهد. این کار که توسط بسته Pass API امکان‌پذیر خواهد بود امکان لاگین کردن به اپلیکیشن‌ها یا تأیید هویت در برنامه‌های مختلف را فراهم خواهد کرد. به این ترتیب به طور مثال قادر خواهید بود بدون وارد کردن رمز به گالری مخفی دسترسی پیدا کرده و یا به شبکه اجتماعی مورد نظر خود وارد شوید.

شرکت مشهور PayPal اولین شرکتی است که اعلام کرده از حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 استفاده خواهد و احتمالاً در آینده نزدیک اپلیکیشن‌های جالب و متفاوت اندرویدی را با این قابلیت خواهیم دید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.