سرویس ایمیل فیس‌بوک به علت عدم استقبال کاربران تعطیل شد!

دوشنبه این هفته فیس‌بوک سرویس ایمیل این شرکت را تعطیل کرد و از تاخت و تاز در این بازار دست کشید، جالب این بود که این امر در حالی صورت گرفت که حتی کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ حتی از وجود سرویس ایمیل فیس‌بوک خبر نداشتند

2

فارنت: دوشنبه این هفته فیس‌بوک سرویس ایمیل این شرکت را تعطیل کرد و از تاخت و تاز در این بازار دست کشید، جالب این بود که این امر در حالی صورت گرفت که حتی کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ حتی از وجود سرویس ایمیل فیس‌بوک خبر نداشتند! این خبر در طی ارسال ایمیلی مبنی بر این‌که سرویس ایمیل این شرکت بسته شده است به کاربران اطلاع داده شد.

Facebook-email

در این خبر مطرح شده است که هدف فیس‌بوک از ایجاد این سرویس گرد‌ هم آوردن تمام ایمیل‌ها در یک مکان بوده است و از آنجایی که کاربران از این سرویس استقبال نکرده‌اند، ایمیل فیس‌بوک تعطیل شده است. فیس‌بوک در گذشته از سرویس ایمیل خود به عنوان قاتل جی‌میل یاد کرده بود. جمع آوری ایمیل‌ها، پیغام‌های چت و مطالب به اشتراک گذاشته فیس‌بوک در یک مکان را می‌توان دلیل و ایده اصلی ساخت سرویس ایمیل فیس‌بوک دانست. بدون استفاده از این سرویس کاربران باید تمام ارتباطات خود را در قسمت پیام رسان (Messenger) پیگیری کنند.

پارسال فیس‌بوک در تلاشی برای بقای سرویس ایمیل خود آدرس پیش‌ فرض کاربران را به دامنه ایمیل Facebook.com تغییر داد. اما ظاهرا این اقدامات نیز چاره ساز نبوده و این شرکت بزرگ چاره‌ای جز اعتراف به شکست خود نداشته است و تمامی  ایمیل‌های کاربرانی را که از سرویس ایمیل فیس‌بوک استفاده می‌کردند را به آدرس پیش‌فرض ایمیل که در پروفایل کاربران تعریف شده است هدایت خواهد کرد.


پایان مطلب/

Source: wuwf

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سیامک می‌گوید

    یادمه چند سال پیش ایمیل فیسبوک را فعال کردم اما اصلا استفاده ای ازش نداشتم تا الان که لازمم شد و دنبالش گشتم و از طریق سایت شما متوجه شدم که دو سال پیش بسته شده :))

  2. فرخ می‌گوید

    مگه فیسبوک هم سرویس ایمیل داشت؟!