عذرخواهی رسمی عضو تیم طراحی اولین آیفون اپل از کاربران آیفون!

از قرار معلوم باب بورچرز (Bob Borchers) به عنوان یکی از افرادی که در ساخت اولین آیفون دست داشته است به اشتباهات این تیم در ساخت اولین گوشی همراه شرکت اپل پی برده، وی مدعی است که آنها الویت‌های ساخت این گوشی‌ را را به صورت برعکس انجام داده‌اند

0

فارنت: از قرار معلوم باب بورچرز (Bob Borchers) به عنوان یکی از افرادی که در ساخت اولین آیفون دست داشته است به اشتباهات این تیم در ساخت اولین گوشی همراه شرکت اپل پی برده، وی مدعی است که آنها الویت‌های ساخت این گوشی‌ را را به صورت وارونه انجام داده‌اند. وی از دارندگان این گوشی بابت ساخت  این تلفن که خود آنرا معمولی و البته قابل قبول می‌داند، عذرخواهی کرده است.

Original-iPhone

برای از بین بردن ابهامات صحبت‌های وی باید مطرح کرد که مطمئنا منظور وی این نبوده که گوشی ساخت اپل در آن زمان تلفن همراه ضعیفی بوده، بلکه وی مدعی است اپل بر روی مواردی که باید تمرکز می‌کرد توجه کافی نداشته است. به گفته وی در آن زمان اولویت‌های اپل باید بدین صورت بود: ساخت یک‌ تلفن همراه که بتواند انقلابی در زمینه گوشی‌های همراه ایجاد کند! آنها قصد داشته‌اند تا آی‌پاد را به بهترین نحو ممکن بسازند و از این طریق کاربران به صورت دائمی به اینترنت دسترسی داشته باشند. اما این اتفاق به صورت بر عکس رخ داده است و هدف آنها ساخت یک گوشی انقلابی بوده که این امر به آخرین اولویت اپل تبدیل شده بود چرا که انقلابی‌ترین قابلیت اپل در آن زمان همان امکان دسترسی و مرور اینترنت از طریق گوشی همراه بوده است.

iPhone-1

البته اپل با ساخت آیفون 3G ثابت کرد که به این اشتباه پی‌برده و علی‌رغم امکان استفاده از اینترنت توسط گوشی همراه تمرکز بیشتری بر روی ساخت نرم‌افزارهای جانبی نیز داشت. این نگاه به گذشته و بررسی اشتباهات توسط سازندگان نسخه‌های اولیه دستگاه‌ها جالب توجه و ستودنی است.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.