لانچر اختصاصی نکسوس 5 برای دیگر اعضای خانواده نکسوس و گوگل پلی عرضه شد

لانچر اختصاصی نکسوس 5 یا همان Google Now Launcher با اندروید کیت کت اما تنها برای نکسوس 5 معرفی شد. حالا کاربران دیگر اعضای خانواده نکسوس و گوشی‌ها و تبلت‌های گوگل پلی می‌توانند این لانچر را دریافت کنند.

0

فارنت: لانچر اختصاصی نکسوس 5 یا همان Google Now Launcher با اندروید کیت کت اما تنها برای نکسوس 5 معرفی شد. حالا کاربران دیگر اعضای خانواده نکسوس و گوشی‌ها و تبلت‌های گوگل پلی می‌توانند این لانچر را دریافت کنند.

Nexus-5-Review-in-Farnet-01

از ویژگی‌های لانچر Google Now می‌توان به نوار اعلان‌های شفاف، آیکن‌های درشت، فونت جدید، سوایپ از چپ به راست برای دسترسی سریع به Google Now و همچنین گفتن عبارت OK Google برای اجرای سریع جستجوی صوتی گوگل اشاره کرد. این لانچر حالا برای گلکسی نکسوس، نکسوس 4، نکسوس 7 مدل 2012 و 2013، نکسوس 10 و همچنین گوشی‌ها و تبلت‌های گوگل پلی مانند گلکسی اس 4، اچ‌تی‌سی وان، موتو جی، اکسپریا زد اولترا و ال‌جی جی‌پد 8.3 از گوگل پلی قابل دریافت است.

البته اگر این گوشی‌ها و تبلت‌ها را در اختیار ندارید کماکان می‌توانید از این روش لانچر جدید را دریافت و استفاده کنید اما نسخه رسمی گوگل پلی تنها برای دستگاه‌های فوق قابل دریافت است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.