رونمایی سامسونگ از Knox 2.0 برای اطمینان خاطر بیشتر کاربران گلکسی!

دقیقا یک سال پس از معرفی رسمی نرم‌افزار امنیتی Knox، شرکت سامسونگ بازهم با دست پر به کنگره جهانی موبایل بازگشت تا این‌بار با معرفی نسخه دوم این نرم‌افزار، امنیت بیشتری را برای کهکشهانی‌های خود به ارمغان بیاورد. این شرکت با معرفی این نرم‌افزار در واقع نحوه تعامل پلتفرم خود با برنامه‌های گوگل پلی را تغییر داده است

2

فارنت:  دقیقا یک سال پس از معرفی رسمی نرم‌افزار امنیتی Knox، شرکت سامسونگ بازهم با دست پر به کنگره جهانی موبایل بازگشت تا این‌بار با معرفی نسخه دوم این نرم‌افزار، امنیت بیشتری را برای کهکشهانی‌های خود به ارمغان بیاورد. این شرکت با معرفی این نرم‌افزار در واقع نحوه تعامل پلتفرم خود با برنامه‌های گوگل پلی را تغییر داده است و بدون نیاز به اجرای برنامه‌ها در محیط اختصاصی Knox، فضایی کاملا امن را برای آن‌ها به وجود آورده است. پیش از این، برنامه‌های شخصی و کاری به طور مستقل از یکدیگر بودند اما سامسونگ اعلام کرده از این به بعد اکثر برنامه‌های گوگل پلی می‌توانند در محیط امن سامسونگ به حیاتشان ادامه دهند.

samsung-knox-lede-6

با استفاده از Knox، یعنی فروشگاه برنامه سامسونگ برپایه قابلیت‌های ابری، این امکان به کاربران داده خواهد شد تا برنامه‌های مورد نیازشان را با لمس چند گزینه بر روی گوشی نصب کنند. در حال حاضر Box و GoToMeeting در این فضا وجود دارند و شرکت‌های بسیاری نیز ابراز تمایل کرده‌اند تا برنامه‌های خود را در این فضا منتشر کنند. این قابلیت جدید از سه ماهه دوم سال جاری میلادی در دسترس خواهد بود و به طور پیش‌فرض نیز بر روی گلکسی اس5 قابل استفاده است. کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه استفاده می‌کردند نیز پس از به روز رسانی گوشی هوشمندشان به اندروید کیت کت 4.4 می‌توانند به راحتی و بدون مشکل از نسخه جدید این برنامه بهره ببرند.

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    چرا هیچ آپدیتی واسه s3 و s4 تو ایران نیومده ؟! چند تا از آشناها این گوشی رو دارن و به ترتیب اندروید 4.1 و 4.2 هستن در حالی که باید واسشون تا الان آپدیت جدید میومد!

    1. Alireza s می‌گوید

      کی گفته نیومده واسهs3اندروید4.3 رسمی و واسهs4هم4.4.2رسمی اومده.