لو رفتن اولین تصاویر از نمونه اولیه ساعت هوشمند گوگل که موتورولا آن را ساخته است

به نظر می‌رسد پیش از پایان سال جاری میلادی بتوانیم شاهد عرضه ساعت هوشمندی از سوی گوگل و موتورولا باشیم. مبنای این نظر، سایت اندروید پلیس است که ادعا می‌کند تصاویری از نسخه اولیه دست‌بند هوشمند موتورولا که در سال 2013 به نام Gem نام‌گذاری شده بوده در اختیار دارد که انتظار می‌رفت به عنوان دستگاه رسمی گوگل به بازار عرضه شود.

0

فارنت:  به نظر می‌رسد پیش از پایان سال جاری میلادی بتوانیم شاهد عرضه ساعت هوشمندی از سوی گوگل و موتورولا باشیم. مبنای این نظر، سایت اندروید پلیس است که ادعا می‌کند تصاویری از نسخه اولیه دست‌بند هوشمند موتورولا که در سال 2013 به نام Gem نام‌گذاری شده بوده در اختیار دارد که انتظار می‌رفت به عنوان دستگاه رسمی گوگل به بازار عرضه شود.

motorola-2013-smartwatch-prototype

این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد و به کنترلرهای جداگانه برای ردگیری فعالیت‌های ورزشی و همچنین صدور فرامین صوتی مجهز است. این دستگاه همچنین به حالت سه بیتی مجهز شده که می‌تواند به کاهش مصرف باتری دستگاه کمک شایانی کند.

البته با توجه به خرید شرکت موتورولا توسط لنوو، ادامه این پروژه و نهایتا تولید وعرضه این محصول، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست، گوگل با تغییر استراتژی، همچنان بر روی تولید این محصول پافشاری خواهد کرد یا خیر؟ اما شاید طراحی به دور از جذابیت این ساعت یکی از دلایل ناامیدی گوگل از موتورولا باشد!

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.