برترین‌های سال ۲۰۱۳ به انتخاب MWC: اچ‌تی‌سی وان بهترین گوشی و آی‌پد ایر بهترین تبلت

انجمن GSM، هرساله کنگره سالانه موبایل را سازمان‌دهی می‌کند و در خلال آن جایزه جهانی موبایل ( که امسال نوزدهمین سال آن بود) به برترین محصولات اعطا می‌شود. بیش از 175 تحلیل‌گر مستقل، روزنامه نگار، متخصص و شرکت‌های مختلف در فرایند تصمیم‌گیری و قضاوت برای انتخاب برترین‌ها شرکت می‌کنند.

0

فارنت : انجمن GSM، هرساله کنگره سالانه موبایل را سازمان‌دهی می‌کند و در خلال آن جایزه جهانی موبایل ( که امسال نوزدهمین سال آن بود) به برترین محصولات اعطا می‌شود. بیش از 175 تحلیل‌گر مستقل، روزنامه نگار، متخصص و شرکت‌های مختلف در فرایند تصمیم‌گیری و قضاوت برای انتخاب برترین‌ها شرکت می‌کنند. تاریخ نهایی برای شرکت در این رقابت 8 آذرماه سال 92 ( 29 نوامبر 2013) بوده و بنابراین در ماه فوریه ( اسفندماه) به برترین محصولات سال گذشته هدایایی تعلق می‌گیرد. دامنه این محصولات بسیار گسترده بوده و در جهت اختصار، تنها به معرفی برترین محصولات در حوزه موبایل خواهیم پرداخت.

best-mobile

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان، به عنوان برترین گوشی هوشمند سال گذشته انتخاب شد. دیگر نامزدهای دریافت این عنوان آیفون 5S اپل، الجی جی2، لومیا 1020 نوکیا و سامسونگ گلکسی نوت 3 بودند. سال گذشته گلکسی اس3 سامسونگ توانسته بود این عنوان را دریافت کند. اچ‌تی‌سی وان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2013 انتخاب شد. طراحی زیبا در کنار رابط کاربری دلنشین، تجربه کاری متفاوتی را برای کاربر به همراه دارد و همین امر، این گوشی را از دیگر محصولات متمایز می‌کند.

htc one

نوکیا لومیا 520 به عنوان بهترین گوشی ارزان‌قیمت ‌انتخاب شد. دیگر نامزدها، همگی گوشی‌های هوشمند اندرویدی شامل لنوو A390T، سامسونگ گلکسی یانگ، سونی اکسپریا ای، و Xiaomi Hongmi بودند. گوشی هوشمندی که با توجه به قیمت پایین، همچنان از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است، نوکیا لومیا 520، یک سروگردن از دیگر رقبا بالاتر بود.

NokiaLumia520_leak

نوکیا 105  به عنوان برترین گوشی ساده (با قابلیت‌های ابتدایی) انتخاب شد. دیگر نامزدهای این قسمت، نوکیا 208، نوکیا 515، نوکیا آشا 210 و نهایتا نوکیا آشا 503 بودند. سال گذشته نوکیا آشا 305 توانسته بود این عنوان را به خود اختصاص دهد. ارزش بالا در قبال مبلغ پرداختی به همراه دوام بالا و باتری خوب، این گوشی را از دیگر رقبا متمایز کرد.

اپل آی‌پد ایر به عنوان برترین تبلت  انتخاب شد. دیگر نامزدهای دریافت این عنوان، اپل آی‌پد مینی 2، گوگل نکسوس 7 (2013) و سونی اکسپریا تبلت زد بودند. سال گذشته گوگل نکسوس 7 ساخت ایسوس این عنوان را تصاحب کرد. کارایی بالا در کنار طراحی زیبا به همراه اکوسیستم خوب و برنامه‌های بهینه شده این تبلت را از دیگر رقبا متمایز کرده است.

iPad-Air

شرکت الجی به عنوان  خلاق‌ترین شرکت تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی برگزیده شد. سال گذشته سامسونگ این عنوان را به خود اختصاص داده بود. تولید صفحات قابل انعطاف در انتخاب این شرکت بی‌تاثیر نبود.

LG-Company

FiLIP، موقعیت‌یاب پوشیدنی و ساعت تلفنی برای کودکان به عنوان  بهترین دستگاه الکترونیکی برپایه قابلیت‌های موبایلی  انتخاب شد. ساعت هوشمند 2 سونی دیگر دستگاهی بود که نامزد دریافت این عنوان شده بود. ساعت گذشته گلکسی کمرا سامسونگ این عنوان را به خود اختصاص داده بود. از این دستگاه برای رسیدن کودکان به والدینشان و یافتن سریع کودکان توسط والدین استفاده می‌شود. FiLIP خیال والدین را از یافتن سریع و موقعیت‌یابی کودکانشان راحت می‌کند.

filip

در قسمت برنامه‌های موبایل، DEVICE 6 به عنوان برترین برنامه سرگرمی ( بازی، موسیقی، ورزشی، ویدئو) و CityMapper به عنوان ‌برترین برنامه موبایل  و CamMe به عنوان خلاقانه‌ترن برنامه موبایل  انتخاب شدند. به زودی لیستی از برترین گوشی‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی کنگره جهانی موبایل 2014 را نیز برای شما دوستداران این حوزه از تکنولوژی منتشر خواهیم کرد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.