اچ‌تی‌سی این بار گلکسی اس 5 طلایی را به چسب زخم شبیه دانست!

شکی نیست که طراحی گلکسی اس 5 نتوانست انتظارات طرفداران و منتقدان را برآورده کند و شرکت‌های رقیب مانند ا‌چ‌تی‌سی از این فرصت برای تمسخر سامسونگ استفاده کردند.

7

فارنت: شکی نیست که طراحی گلکسی اس 5 نتوانست انتظارات طرفداران و منتقدان را برآورده کند و شرکت‌های رقیب مانند ا‌چ‌تی‌سی از این فرصت برای تمسخر سامسونگ استفاده کردند.

Galaxy-S5-bandaid

پس از این‌که اچ‌تی‌سی در اکانت توییتر خود نوشت که “پشیمانی خریداران گلکسی اس 5 به زودی از راه می‌رسد” حالا در یک اقدام دیگر نسخه طلایی رنگ گلکسی اس 5 را به چسب زخم تشبیه کرده است. این‌بار جیسون مکنزی تصویری را در اکانت توییترش ریتوییت کرده است که در آن گلکسی اس 5 طلایی در کنار یک چسب زخم قرار داده شده است. این تصویر در ابتدا توسط جوانا استرن یکی از نویسندگان وال استریت ژورنال توییت شده بود.

در واقع الگوی نقطه‌دار پشت گلکسی اس 5 طلایی چندان بی‌شباهت به سوراخ‌های چسب زخم نیست اما با وجود این‌که گلکسی اس 5 طراحی جذابی ندارد جنس قاب پشتی آن بهتر از گلکسی اس 3 و گلکسی اس 4 بوده و حس بهتری را به کاربر منتقل می‌کند. به هر حال گلکسی اس 5 در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و طلایی تا دو ماه دیگر به بازار عرضه شده و احتمالاً مانند نسخه‌های قبلی میلیون‌ها دستگاه خواهد فروخت!



شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    چرا الکی واسه شرکتا حرف در میارین، اونا همو مسخره میکنن.
    ولی در کل خودم اس 5 دارم به نظرمم اصلا احتیاجی نه به تعریف داره نه تبلیغات.
    واقعا پرچم داره …

  2. وحید می‌گوید

    اونایی که خیلی میگن ما از گوشی سامسونگ خوشمون نمیاد آیا میدونن که سامسونگ بهترین گوشی دنیا رو تا به این لحضه زده و از 8 میلیارد جمعیت در جهان هیچ صلیقه ای نیست که گوشی های سامسونگ رو نپذیره. تازه بهتر از اون htc که مثل بربری گلفتیش تازه میشه گفت اپل باز یک حرفی بازه گفتن داره اما htc که اصلا جز رقبا نیست حتی جز باقالی ها هم نیست چه برسه به گوشی هوشمند.

  3. hadis می‌گوید

    آقا یا خانم س آخه دوربین ۵ گیگا بایتی داریم!!!!!!!!!!تورو خدا حرفایی نزنین آدم از خنده بمیره.شما ه هیچی نمیدونی بی زحمت نظ نزار.متشکر.در ضمن دوربین رو با مگا پیکسل اندازه گیری میکنن نه با گیگیبایت.و ۵ هم نیست 16 مگا پیکسله.

    1. وحید می‌گوید

      اگه سامسونگ داری آفرین و گرنه …

  4. س می‌گوید

    من اس 5 دارمش بابام واسه تولدم خریده واقعا گوشی خوبی مخصوسا اون دوربین 5 گیگابایتیش.در ضمن نمیشه ازش به جای چسب زخم استفاده کرد الکی تبلیغات نکنید درود بر هم سون سامگیا

  5. sami می‌گوید

    واکنش پپ گواردیولا وقتی گلکسی اس۵ رونمایی شد!
    (فقط محض خنده)
    عکس کلیک کنید.
    http://pro.uploadpa.com/?file=139368681589973_11.jpg

  6. abbas می‌گوید

    خیلی باحال گفته خخخ
    پکیدم از خنده
    البته خودم اس3 دارم