نوکیا 220 و آشا 230؛ ارزان‌ترین گوشی‌های نوکیا با عمر شارژ عالی معرفی شدند

در کنار گوشی‌های اندرویدی نوکیا ایکس، ایکس پلاس و ایکس ال، نوکیا همچنین از دو گوشی بسیار ارزان‌قیمت و با عمر شارژ عالی نیز رونمایی کرد.

0

فارنت: در کنار گوشی‌های اندرویدی نوکیا ایکس، ایکس پلاس و ایکس ال، نوکیا همچنین از دو گوشی بسیار ارزان‌قیمت و با عمر شارژ عالی نیز رونمایی کرد.

Nokia-Asha-230

نوکیا آشا 230 ارزان‌ترین گوشی لمسی نوکیا است که تنها 45 یورو قیمت دارد. آشا 230 با صفحه‌نمایش 2.8 اینچی QVGA و دوربین 1.3 مگاپیکسلی مطمئناً برای مصارف بسیار ساده طراحی شده است. باتری 1020 میلی‌آمپرساعتی آشا 230 برای 33 روز استندبای و 11 ساعت مکالمه کافی است و فناوری Glance Screen برای آگاهی از اطلاعات و اعلان‌ها تنها با یک نگاه به گوشی در آشا 230 قرار داده شده است.

Nokia-220

نوکیا 220 یک گوشی غیرلمسی سنتی با صفحه کلید است که صفحه‌نمایش 2.4 اینچی با همان وضوح QVGA داشته اما دوربین آن 2 مگاپیکسلی است و برخلاف آشا 230 یک دوربین دوم QVGA نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی 83 گرم وزن داشته و باتری 1100 میلی‌آمپرساعتی آن برای 15 ساعت مکالمه مداوم کافی است. نوکیا 220 همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و می‌توان از طریق کارت حافظه 32 گیگابایت به حافظه آن اضافه کرد. این گوشی هم با قیمت 29 یورو قرار است در آسیا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و اروپا عرضه شود.


پایان مطلب/

Source: Engadget, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.