معرفی‌ گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل فایرفاکس توسط آلکاتل و ZTE

شرکت‌های آلکاتل و ZTE، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل فایرفاکس و سخت افزار اسنپ دراگون شرکت کوالکام را معرفی کردند. آلکاتل Fire C,Fire E,Fire S,Fire 7 و همچنین زد‌تی‌ای Open C,Open II، در دسته گوشی‌های هوشمند با امکانات پایین و متوسط قرار می‌گیرند و همگی به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل فایرفاکس، یعنی نسخه 1.3 تجهیز شده‌اند.

0

فارنت:  شرکت‌های آلکاتل و ZTE، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل فایرفاکس و سخت افزار اسنپ دراگون شرکت کوالکام را معرفی کردند. آلکاتل Fire C,Fire E,Fire S,Fire 7  و همچنین زد‌تی‌ای Open C,Open II، در دسته گوشی‌های هوشمند با امکانات پایین و متوسط قرار می‌گیرند و همگی به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل فایرفاکس، یعنی نسخه 1.3 تجهیز شده‌اند. آلکاتل فایراس، پیشرفته‌ترین گوشی موجود در این دسته است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS، با رزولوشن Qhd و پردازنده چهار‌هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، تکنولوژی LTE، دوربین 8 مگاپیکسلی و NFC تجهیز شده است.

FIRE-S

آلکاتل فایر ای، بعد از گوشی یادشده و در مکان دوم قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند به پردازنده چهار‌هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن qHDو دوربین 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

 FIRE-E

آلکاتل فایر سی، گوشی هوشمند بعدی است که از صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن HVGA، در کنار پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز و دوربین VGA بهره می‌برد.

FIRE-C

نهایتا تبلت آلکاتل فایر 7، از صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن Qhd، پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز و دو دوربین VGA بهره می‌برد.

OPEN-C

ZTE Open C نیز از تراشه اسنپ دراگون 200، با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد و به 512 مگابایت رم، صفحه نمایش 4 اینچی WVGA و باتری 1200 میلی‌آمپرساعتی تجهیز شده است. ZTE Open II نیز از پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 256 مگابایت رم، 2 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 1150 میلی‌آمپرساعتی و دوربین 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.