لنوو +Yoga Tablet HDرا با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و عمر شارژ ۱۸ ساعت معرفی کرد

تبلت‌های اندروید یوگا 8 و یوگا 10، با طراحی شاخص و قیمت پایین خود، گزینه‌های خوبی برای خریداران تبلت‌های اندرویدی هستند. تنها نقطه ضعف این دو دستگاه، عملکرد ضعیف و صفحه نمایش نه چندان خوب آنهاست.

فارنت:  تبلت‌های اندروید یوگا 8 و یوگا 10، با طراحی شاخص و قیمت پایین خود، گزینه‌های خوبی برای خریداران تبلت‌های اندرویدی هستند. تنها نقطه ضعف این دو دستگاه، عملکرد ضعیف و صفحه نمایش نه چندان خوب آنهاست.

شرکت لنوو در جهت برطرف کردن این مشکلات، امروز نسخه به روزرسانی شده از تبلت یوگا را با نام +Yoga Tablet 10 HDمعرفی کرد که به صفحه نمایش بهبود یافته و پردازنده سریع‌تر مجهز است. این تبلت 10 اینچی به رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل مجهز شده و زاویه دید و تراکم پیکسل در آن بهبود یافته است.

lenovo-yoga-hd

به واقع صفحه نمایش این دستگاه را می‌توان گامی به جلو تلقی نمود. لنوو تراشه ارزان‌قیمت مدیاتک را نیز با مدلی بهتر یعنی اسنپ دراگون 400 جایگزین کرده که البته هنوز جای ارتقا وجود دارد. نتیجه کار در عمل مشهود است و سرعت این تبلت تا حد زیادی بهبود یافته است. این تبلت با یک بار شارژ، به مدت 18 ساعت قابل استفاده خواهد بود.

علی‌رغم بهبودهای کلی، لنوو تا حد ممکن سعی کرده تا قیمت این تبلت تا حد امکان افزایش پیدا نکند. 399 دلار، قیمت درنظر گرفته شده برای این تبلت است که البته به اندازه قیمت تبلت‌های اصلی، وسوسه کننده نیست.

این تبلت علاوه بر رنگ نقره‌ای، اکنون در رنگ طلایی نیز عرضه خواهد شد. بنابر اعلام لنوو، این تبلت از ماه آوریل قابل خریداری است اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده که آیا به روز رسانی مشابهی برای مدل 8 اینچی نیز در نظر گرفته شده یا خیر؟

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.