هواوی گوشی Ascend G6 را به همراه تبلت MediaPad M1 با فناوری LTE معرفی کرد

امسال، استفاده هواوی از تکنولوژی LTE Cat 4 به نقل محافل خبری تبدیل شده است و این شرکت را برآن داشته تا این تکنولوژی برتر 4G را در دستگاه‌های گران و ارزان‌قیمت خود به کار ببندد و از این طریق به سوددهی بیشتر شبکه‌های اپراتوری خود کمک کند، البته این تکنولوژی تنها در صورتی که اپراتور شما از آن پشتیبانی کند قابل استفاده خواهد بود.

0

فارنت:  امسال، استفاده هواوی از تکنولوژی LTE Cat 4 به نقل محافل خبری تبدیل شده است و این شرکت را برآن داشته تا این تکنولوژی برتر 4G را در دستگاه‌های گران و ارزان‌قیمت خود به کار ببندد و از این طریق به سوددهی بیشتر شبکه‌های اپراتوری خود کمک کند، البته این تکنولوژی تنها در صورتی که اپراتور شما از آن پشتیبانی کند قابل استفاده خواهد بود. در نمایشگاه MWC هم، این شرکت دو دستگاه مجهز به این تکنولوژی 150Mbps، یعنی Ascend G6 4G و MediaPad M1 را معرفی کرد.

huawei-ascend-g6-4g-mwc-2014

Ascend G6 مشخصه‌های طراحی تا حدود زیادی مشابه Ascend P6 دارد و به صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 960 در 540، پردازنده چهار‌هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز، قابلیت NFC و باتری 2000 میلی آمپرساعتی مجهز است. عملکرد دوربین این دستگاه مطمئنا خیره‌کننده خواهد بود. این گوشی هوشمند در پشت به دوربین 8مگاپیکسلی با f/2.0 و سنسور IMX134 سونی مجهز است و در جلو نیز به دوربین 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است. این گوشی هوشمند ابتدا در نسخه 3G با ضخامت 7.5 میلی‌متر ( در سه ماهه اول سال جاری میلادی) عرضه خواهد شد و پس از آن نسخه ضخیم‌تر با ضخامت 7.8 میلی‌متر و البته مجهز به قابلیت‌های 4G عرضه خواهد شد.

huawei-mediapad-m1-mwc-2014

تبلت MediaPad M1 ، 8 اینچی با صفحه نمایش IPS  و رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و اسپیکرهای جلویی استریو به همراه باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی خود شگفتی همگان را برانگیخته است. بنابرادعای هواوی تا 8 ساعت فیلم را می‌توانید با یک بار شارژ این دستگاه مشاهده کنید. تراشه چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 1.6گیگاهرتز، دوربین جلویی 1 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسل، همه و همه در ضخامت 7.9 میلی‌متر جای داده شده است. همانند نسخه 3G از G6، تبلت M1 نیز در سه ماهه اول سال جاری میلادی در کشورهای زیادی عرضه خواهد شد. بنابر جدیدترین خبرهای منتشره، MediaPad M1 در بازارهای اروپایی با قیمت 299 یورو عرضه خواهد شد و نسخه LTE از گوشی هوشمندG6 نیز 249 یورو قیمت خواهد داشت.

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.