دستبند هوشمند Talkband B1 هواوی: ترکیبی از ساعت هوشمند و هدست بلوتوث!

هواوی Talkband B1، ساعت هوشمندی است که از برقراری تماس‌های بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. در داخل این ساعت هوشمند، سخت‌افزار مورد نیاز نظیر گوشی و میکروفون قرار داده شده که با استفاده از آن می‌توانید بدون استفاده از دست به برقراری تماس اقدام کنید. این محصول الکترونیکی در رنگ‌های متعددی ارائه شده و طراحی خاصی نیز دارد.

0

این محصول الکترونیکی در رنگ‌های متعددی ارائه شده و طراحی خاصی نیز دارد. صفحه‌نمایش OLED قابل انعطاف 1.4 اینچی و باتری 90 میلی آمپر ساعتی که دوساعت زمان برای شارژ کردن آن نیاز دارید، از جمله‌ مشخصه‌های این ساعت هوشمند است.

هواوی از یک سیستم مانیتورینگ با قابلیت آلارم هوشمند در این دستگاه بهره برده که زمان بهینه برای بیدارشدن شما را بنابر نحوه استراحت چشمان خسته شما تشخیص می‌دهد. هواوی مدعی شده با یک بار شارژ می‌توانید تا  6روز از این دستگاه استفاده کنید. ضخامت این دستگاه تنها 14.6 میلی‌متر است.

Talkband به مشخصه‌های مرتبط با سلامتی نیز مجهز شده است. به عنوان مثال با استفاده از این دستگاه می‌توانید میزان کالری مصرفی و میزان گام‌های طی شده را نیز محاسبه کنید. نکته جالب اینکه هواوی از یک سیستم مانیتورینگ با قابلیت آلارم هوشمند در این دستگاه بهره برده که زمان بهینه برای بیدارشدن شما را بنابر نحوه استراحت چشمان خسته شما تشخیص می‌دهد.

هنوز قیمت این دستگاه از سوی هواوی اعلام نشده اما با توجه به برند سازنده این دستگاه، انتظار می رود این ساعت هوشمند نسبت به ساعت تولیدی برندهای دیگر، قیمت پایین‌تری داشته باشد. این دستگاه از ماه آینده در بازار چین و سپس در نیمه دوم سال جاری میلادی در اروپای غربی، روسیه، خاورمیانه، ژاپن و ایالات متحده آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.