رونمایی آوات از تبلت 8 اینچی ویندوزی Miix 2 لنوو در تهران

در قلب این تبلت، پردازنده چهارهسته‌ای Bay Trail-T اینتل نهفته شده که مبتنی بر معماری S اتم اینتل و گرافیک یکپارچه Intel HD نسل هفتم ساخته شده است. همچنین صفحه نمایش 8 اینچی Miix 2 از نوع IPS و دارای نسبت 16: 10 و رزولوشن 800 در1280 است و زاویه دید گسترده 178 درجه دارد.

0

فارنت: صبح امروز یکشنبه چهارم اسفند ماه 92 شرکت آوات در یک نشست خبری، از تبلت 8 اینچی ویندوزی لنوو با نام Miix 2 رونمایی کرد.

AAWAAT-Lenovo Miix 2-03
در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه در ساختمان جدید شرکت آوات، ارایه‌دهنده خدمات و توزیع کننده نوت بوک، تبلت و موبایل، برگزار شد، احسان بیات مدیرعامل، محسن مقدم مدیر خدمات پس از فروش، رضا ارمند پیشه مدیر فروش شبکه آی‌تی، آرش مطبوع مدیر فروش شبکه موبایل، علی قابلی مدیر بازاریابی و مسعود فیاضی مدیر رسانه شرکت آوات حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، احسان بیات، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه آوات در سال جاری رشد بالایی را در بازار محصولات فناوری کشور تجربه کرده و در سال گذشته بر‌ترین تامین‌کننده محصولات ایسوس لقب گرفته، گفت: همواره سعی کردیم جدید‌ترین فناوری‌ها و خلاقانه‌ترین محصولات را با توجه به نیاز مشتری ایرانی روانه بازار کنیم و در این زمینه محصولاتی چون نوت‌بوک‌های گیمینگ، نوت‌بوک‌های لمسی و چندرسانه‌ای، تبلت‌های ویندوزی و ترنسفورمر‌ها را با برند ایسوس به بازار عرضه کردیم.

AAWAAT-Lenovo Miix 2 -01

وی با بیان اینکه آوات از ابتدای 2014 محصولات برند لنوو را به سبد کالای خود اضافه کرده است، افزود: همانطور که می‌دانید، لنوو در حال حاضر بزرگ‌ترین سازنده رایانه شخصی و نوت‌بوک، چهارمین سازنده تبلت و پنجمین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و در 160 کشور دنیا به ارایه خدمات و محصولات خود می‌پردازد.
بیات با اشاره به اینکه تبلت‌های ویندوزی رشد بالایی در جهان و ایران داشته است، گفت: از این رو ما تبلت‌های ویندوزی لنوو را با سایز جدید یعنی 8 اینچ به بازار عرضه کردیم و امروز از آن رونمایی می‌کنیم.
به گفته مدیرعامل شرکت آوات، بسیاری از کاربران دوست دارند یک تبلت جمع و جور داشته باشند، اما در عین حال عملکرد و قدرت را قربانی کوچک بودن دستگاه نکنند. با تبلت Miix 2 در عین استفاده از مزایای کوچک بودن دستگاه، می‌توانید از پردازنده چهار هسته‌ای و پلاتفورم قدرتمند ویندوز 8. 1 لذت ببرید و سرگرمی و کار را یک جا با هم داشته باشید.

AAWAAT-Lenovo Miix 2-04

در ادامه و پس از رونمایی از این محصول در ایران، مسعود فیاضی، مدیر رسانه شرکت آوات به معرفی محصول Miix 2 لنوو پرداخت و گفت: تبلت 8 اینچی Miix 2 لنوو به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالا می‌تواند سهم بالایی از بازار تبلت‌های ویندوزی را از آن خود کند.
وی افزود: این تبلت به صورت پیش فرض با ویندوز 8. 1 یعنی آخرین سیستم عامل مایکروسافت عرضه شده است. بهبود رابط کاربری لمسی و مرورکردن وب با IE جدید و اضافه شدن کلید جدید Start از جمله ویژگی‌های این سیستم عامل است.

AAWAAT-Lenovo Miix 2-05

فیاضی گفت: در قلب این تبلت، پردازنده چهارهسته‌ای Bay Trail-T اینتل نهفته شده که مبتنی بر معماری S اتم اینتل و گرافیک یکپارچه Intel HD نسل هفتم ساخته شده است. همچنین صفحه نمایش 8 اینچی Miix 2 از نوع IPS و دارای نسبت 16: 10 و رزولوشن 800 در1280 است و زاویه دید گسترده 178 درجه دارد.
وی با اشاره به اینکه Miix 2 لنوو باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ویندوزی 8 اینچی جهان به حساب می‌آید افزود: این تبلت بسیار زیبا و شیک طراحی شده و تنها 8. 35 میلی متر ضخامت و 350 گرم وزن دارد و بدنه طرح فلزی و رنگ نقره‌ای آن حس خوبی به کاربر می‌دهد.

AAWAAT-Lenovo Miix 2-06

مدیر رسانه شرکت آوات با بیان اینکه با Miix 2 لنوو شما می‌توانید در بیرون از محیط کار نیز به کار کردن خود ادامه دهید گفت: این دستگاه به همراه نسخه خانگی نرم افزار Office 2013 ارایه می‌شود و شما می‌توانید در همه جا به راحتی مدارک و اسناد خود را ویرایش و مدیریت کنید.
بر اساس این گزارش Miix 2 لنوو با پشتیبانی از سیم کارت 3G، دسترسی به اینترنت را در هر جایی برای شما آسان می‌کند. همچنین این دستگاه در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق اسلات میکرو SD فضای ذخیره سازی را برای عکس، موزیک و فیلم‌های خود افزایش دهند.

AAWAAT-Lenovo Miix 2-08
این تبلت 8 اینچی به دو دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و 5 مگاپیکسلی در پشت مجهز شده است که فیلمبرداری، گفت‌و‌گوی تصویری و اشتراک گذاری عکس را برای شما آسان می‌کند.
لنوو برای این دستگاه یک لوازم جانبی پرکاربرد در نظر گرفته که شامل یک قلم و کاور است و کاربر می‌تواند به صورت جدا آن را خریداری کند. این کاور از صفحه نمایش تبلت شما زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید محافظت می‌کند و علاوه بر این با استفاده از این کاور می‌توانید در زمان تایپ کردن تبلت را در حالت ایستاده نگه دارید. به همراه این کاور یک قلم Stylus عرضه شده که بهره وری این تبلت را دو چندان می‌کند. با استفاده از این قلم می‌توانید به راحتی طراحی، نقاشی و یادداشت برداری کنید.

AAWAAT-Lenovo Miix 2-02
محسن مقدم، مدیر خدمات پس از فروش شرکت آوات نیز در ادامه از راه‌اندازی دفا‌تر خدمات آوات در شهرهای اصفهان و تبریز خبر داد و گفت: در راستای سهولت دسترسی و افزایش سرعت خدمات به مشتریان به زودی مراکز خدمات آوات در شهرهای مشهد و شیراز نیز راه اندازی خواهد شد.
درباره لنوو
لنوو یک شرکت فناوری شخصی 34 میلیارد دلاری است که در حال حاضر بزرگ‌ترین سازنده رایانه شخصی و نوت بوک در جهان محسوب می‌شود و در 160 کشور دنیا به ارایه خدمات و محصولات خود می‌پردازد.
کسب و کار این کمپانی شامل رایانه‌های مهندسی شده و دستگاه‌های همراه اینترنتی است که در کنار نوآوری، همراه با زنجیره تامین و استراتژی قدرتمند در جهان توزیع می‌شود.
گروه لنوو که جزو شرکت‌های بر‌تر Fortune 500 قرار دارد، تشکیل شده از بخش رایانه شخصی IBM سابق و توسعه و تولید محصولات فناوری با کیفیت، قابل اعتماد و با کاربری آُسان است.
خطوط تولید کمپانی لنوو شامل رایانه‌های بازرگانی با برند Think و رایانه‌های مصرفی با برند Idea می‌شود. همچنین سرور‌ها، ورک استیشن‌ها و ابزارهای اینترنتی موبایل شامل گوشی هوشمند و تبلت از دیگر محصولات خط تولید شرکت لنوو به حساب می‌آید. مراکز تحقیقات لنوو در یاماتو ژاپن، پکن، شانگهای و شنزن چین و رالی کالیفرنیای شمالی واقع شده است.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.