تیزر جدید تبلیغاتی گلکسی اس 5 از ضدآب بودن این غول اندرویدی حکایت دارد

در گذشته نیز شاهد انتشار شایعاتی در خصوص ضد‌آب بودن گلکسی اس ۵ بودیم تا اینکه انتشار تیزر تبلیغاتی جدید سامسونگ به این شایعات قوت بخشید. در این تیزر کلمه wet 5 احتمالاً نشان از ضدآب بودن کهشکانی جدید دارد.

0

فارنت: در گذشته نیز شاهد انتشار شایعاتی در خصوص ضد‌آب بودن گلکسی اس ۵ بودیم. بار اول تیزر تبلیغاتی در سایت آلمانی O2 گذاشته شده بود که در آن گوشی کاملا در آب فرو برده می‌شد. روز گذشته هم سایت ZDNet کره از ضدآب و گردوغبار بودن این گوشی خبر داد، تا اینکه انتشار تیزر تبلیغاتی جدید سامسونگ به این شایعات قوت بخشید.

galaxy-s5-waterproof

 البته در این تیزر تبلیغاتی نیز مشخصا به ضدآب بودن گوشی اشاره‌ای نشده است، و تنها یکسری کلمات به همراه تصاویر نمایش داده شد. از طرف دیگر از کلمه خیس نیز در این تبلیغ استفاده شده بود، با این حساب می‌توان نتیجه گیری کرد که گلکسی بعدی سامسونگ ضد آب خواهد بود.

بر روی کلمه سرعت نیز در این تیزر تبلیغاتی تمرکز زیادی شده است و قطعا سامسونگ منظور خاصی از به کار بردن این کلمه داشته است. شایعاتی نیز مبنی بر استفاده پردازنده ۶۴ بیتی در گلکسی اس ۵ به گوش می‌رسد، خود شرکت سامسونگ نیز اشاراتی مبنی بر رونمایی از پردازنده اگزینوس اینفینیتی (Exynos Infinity) در کنگره جهانی موبایل بارسلونا داشته است.

سایر کلمات به کار رفته در این تبلیغ نظیر آزادی، شجاعت، زنده بودن، ممکن است بدون در نظر داشتن منظور خاصی به کار رفته باشند. کلمات دیگری مانند صلح و مهمانی نیز در این تبلیغ استفاده شده بود و توجه بیشتر بر روی این کلمات ممکن است ما را از موضوع اصلی دور کند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توان نتیجه گیری کرد که احتمال ضدآب بودن گلکسی اس ۵ زیاد است.


پایان مطلب/

Source: itproportal

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.