انتشار اولین تصاویر از ساعت هوشمند Galaxy Gear 2 و Galaxy Gear 2 Neo

ساعت هوشمند گلکسی گیر سامسونگ با وجود قیمت بالا به علت امکانات منحصر به فرد کاربران خاص خودش را دارد. هنوز مدت زیادی از عرضه این ساعت نگذشته که سامسونگ تصمیم به معرفی نسخه جدید آن گرفته است.

0

فارنت: ساعت هوشمند گلکسی گیر سامسونگ با وجود قیمت بالا به علت امکانات منحصر به فرد کاربران خاص خودش را دارد. هنوز مدت زیادی از عرضه این ساعت نگذشته که سامسونگ تصمیم به معرفی نسخه جدید آن گرفته است.

Galaxy-Gear-2

اکانت توییتر @evleaks ساعاتی پیش تصاویری از دو نسخه Galaxy Gear 2 سامسونگ را منتشر کرده است که احتمالاً مدل نئو مانند گلکسی نوت 3 نئو امکانات کمی کمتر و قیمتی پایین‌تر خواهد داشت. این ساعت‌های هوشمند حالا با طراحی جدید عرضه خواهند شد و همان‌طور که از تصاویر پیداست دیگر خبری از برجستگی مربوط به لنز دوربین نیست و سامسونگ توانسته آن را به خوبی در بدنه ساعت بگنجاند.

همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ یک دکمه سخت‌افزاری Home را نیز به ساعت‌های هوشمند جدیدش اضافه کرده است و طراحی بند ساعت را نیز تغییر داده است. رابط کاربری گلکسی گیر جدید به نظر بدون تغییر باقی مانده و این ساعت حداقل در دو رنگ مشکی-نقره‌ای و مشکی طلایی عرضه خواهد شد. برای مشخص شدن قیمت و مشخصات بیشتر این ساعت‌ها باید تا پس فردا منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.