اندروید 4.5 و تبلت نکسوس 8 گوگل تیرماه سال آینده معرفی خواهند شد

گوگل اوایل تیرماه کنفرانس I/O سالانه را برگزار خواهد کرد اما معرفی نسخه جدید اندروید به همراه تبلت نکسوس 8 احتمالاً در کنفرانس جداگانه‌ای در اواخر تیرماه و یا اوایل مردادماه انجام خواهد گرفت.

0

بنا به شایعات جدید کنفرانس Google I/O تنها شامل معرفی چند سرویس جدید گوگلی خواهد بود و مراسم جداگانه‌ای برای معرفی نسخه جدید اندروید 4.5 به همراه تبلت نکسوس 8 گوگل برگزار خواهد شد. از آن‌جایی که تبلت‌هایی مانند آی‌پد مینی رتینا، گلکسی تب پرو 8.4، جی پد و  گلکسی نوت 8.0 از صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر از نکسوس 7 برخوردارند گوگل تصمیم گرفته است تا تبلت جدید خود را با صفحه‌نمایش هشت اینچی عرضه کند.

گفته می‌شود تبلت نکسوس 8 گوگل باز هم توسط ایسوس تولید شده و دو میلیون دستگاه از آن تا اواخر ماه آپریل میلادی ساخته خواهد شد. هنوز در مورد مشخصات این تبلت و یا ویژگی‌های جدید اندروید 4.5 اطلاعاتی در دست نیست و احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از درز تصاویر مختلف تبلت نکسوس 8 گوگل منتشر خواهد شد.


Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.