اپل آپدیت iOS 7.0.6 را برای رفع برخی مشکلات امنیتی منتشر کرد

کمپانی اپل به تازگی آپدیت جدیدی از سیستم عامل موبایلی خود را با شماره نسخه iOS 7.0.6 منتشر کرده است که برای رفع برخی مشکلات امنیتی پیش از ارائه iOS 7.0 برای آی‌دیوایس‌ها قابل دریافت می‌باشد.

0

فارنت: کمپانی اپل به تازگی آپدیت جدیدی از سیستم عامل موبایلی خود را با شماره نسخه iOS 7.0.6 منتشر کرده است که برای رفع برخی مشکلات امنیتی پیش از ارائه iOS 7.0 برای آی‌دیوایس‌ها قابل دریافت می‌باشد.

iOS-7-iPhone-5S

نسخه‌های قبلی iOS در برخی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دارای مشکلاتی در تأییدنامه SSL بودند که در آپدیت جدید رفع شده است؛ هرچند اپل دقیقاً مشخص نکرده است که این مشکلات چه چیزهایی بوده‌اند. به هر حال به نظر مشکل آن‌قدر مهم بوده که اپل تصمیم گرفته به جای گنجاندن آن در آپدیت iOS 7.1 هر چه زودتر آن را عرضه کند.

آپدیت iOS 7.1 در حال حاضر در مرحله بتا یا آزمایشی قرار دارد و قرار است بسیاری مشکلات فعلی را برطرف کند. این آپدیت بزرگ که احتمالاً ماه آینده از راه خواهد رسید تغییرات کوچکی در طراحی iOS را به همراه خواهد داشت و مشکل ریستارت شدن تصادفی آیفون و آی‌پد را برطرف خواهد کرد.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.