ساخت یک لمبورگینی 2 میلیون دلاری تنها با 15 هزار دلار و یک ولوو مدل 1983

چند مرد خلاق در شهر بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان توانستند با استفاده از یک ماشین ولوو قدیمی مدل 1983 و صرف 15 هزار دلار هزینه یک لمبورگینی 2 میلیون دلاری بسازند!

0

فارنت: چند مرد خلاق در شهر بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان توانستند با استفاده از یک ماشین ولوو قدیمی مدل 1983 و صرف 15 هزار دلار هزینه یک لمبورگینی 2 میلیون دلاری بسازند!

copy-lamborghini

حالا این ماشین ولوو 740 مدل سی سال پیش کاملاً شبیه به  یک لمبورگینی Sesto Elemento با ارزش 2 میلیون دلار شده است! در تصویر زیر می‌توانید یک Volvo 740 را ببینید که قاعدتاً کوچک‌ترین شباهتی به یک لمبورگینی ندارد.

Volvo-740

تایرهای ماشین با یک BMW X5 تعویض شده است و البته قطعات بدنه نیز کاملاً با مدل‌هایی شبیه به مدل اصلی لمبورگینی جایگزین شده است.

sesto-elemento-volvo

این عملیات هیجان‌انگیز حدود سه ماه به طول انجامیده است که احتمالاً مدت زمان بسیار کمتری نسبت به زمان لازم برای جمع کردن دو میلیون دلار است! البته خوب است بدانید که این لمبورگینی نه تنها مانند یک لمبورگینی اصلی حرکت نمی‌کند بلکه اصلاً نمی‌توان با آن رانندگی کرد و تنها به عنوان یک مدل جذاب دکوری قابل استفاده است!

Lamborghini-Sesto-elemento


پایان مطلب/

Source: Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.