پدفون اینفینیتی لایت ایسوس با پردازنده اسنپ دراگون 600 رونمایی شد

شرکت ایسوس بدون سسر و صدا از محصول جدید خود با نام پدفون اینفینیتی لایت در تایوان رونمایی کرد. این دستگاه در واقع نسخه کم‌قدرت‌تر پدفون اینفینیتی 2 به حساب می‌آید که در سال گذشته میلادی رونمایی شد.

0

فارنت: شرکت ایسوس بدون سسر و صدا از محصول جدید خود با نام پدفون اینفینیتی لایت در تایوان رونمایی کرد. این دستگاه در واقع نسخه کم‌قدرت‌تر پدفون اینفینیتی 2 به حساب می‌آید که در سال گذشته میلادی رونمایی شد.

پدفون اینفینیتی لایت از پردازنده 4 هسته‌ای و 1.7 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 600 بهره می‌برد (مقایسه کنید با پردازنده Snapdragon 800 SoC پدفون اینفینیتی 2). بخش تبلت پدفون از صفحه نمایش 10.1 اینچی 1080 IPS و شاهد بهره‌مندی از یک باطری 5000 میلی‌امپر بر ساعت هستیم.

Asus-PadFone-Infinity-Lite

سایر مشخصات فنی پدفون اینفینیتی لایت شامل 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باطری 2400 میلی‌امپر بر ساعت و صفحه نمایش 5 اینچی 1080p  در بخش گوشی است. به طور غیر قابل باوری ایسوس در این دستگاه از اندروید 4.1 جلی‌بین بهره برده و اگر واقعا به جای اندروید 4.4 کیت‌کت با همین نسخه از اندروید به بازار عرضه شود شگفتی‌ساز خواهد شد!

پدفون اینفینیتی لایت ایسوس در کمتر از یک ماه دیگر و در ماه مارس با قیمتی در حدود 463 دلار  برای گوشی و در حدود 230 دلار برای بخش تبلت در تایوان به بازار عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخی برای عرضه جهانی آن مشخص نشده است.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.