رونمایی رسمی از جی 2 مینی ال‌جی؛ جای خالی برادر بزرگتر!

گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی به عنوان آخرین پرچمدار این شرکت حالا یک برادر کوچکتر دارد! بله! جی 2 مینی قرار است نسخه کوچکتر جی 2 باشد تا ال‌جی نیز به جمع شرکت‌هایی که نسخه‌ای کوچکتر از پرچمدار هوشمند خود ارائه کرده‌اند، بپیوندد.

1

فارنت: گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی به عنوان آخرین پرچمدار این شرکت حالا یک برادر کوچکتر دارد! بله! جی 2 مینی قرار است نسخه کوچکتر جی 2 باشد تا ال‌جی نیز به جمع شرکت‌هایی که نسخه‌ای کوچکتر از پرچمدار هوشمند خود ارائه کرده‌اند، بپیوندد.

جی 2 مینی با صفحه نمایش 4.7 اینچی قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلون برای اولین بار در معرض دید عموم قرار بگیرد تا رقابتی جذاب و گرم با نسخه کوچک‌تر اکسپریا زد وان سونی یعنی Xperia Z1 Compact داشته باشد. اما اگر چه سونی در عرضه نسخه مینی پرچمدار خود به مشخصات فنی آن وفادار مانده بود اما بر خلاف انتظار این موضوع ال‌جی را دلگرم نکرده و شاهد تکرار این رویه در جی 2 مینی نیستیم!

Lg G2 Mini

جی 2 مینی همانطور که احتمالا از این پس در دیگر گوشی‌های جدید ال‌جی باید انتظار داشته باشیم طراحی خاص دو کلید در قاب پشتی پابرجا مانده اما به جای پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 800 باید بین دو پردازنده اسنپ دراگون 400 یا انویدیا Tegra 4i انتخاب داشته باشیم. این پایان کار نیست و ال‌جی در نسخه مینی رزولوشن آن را تا qHD پائین آورده و رزولوشن صفحه نمایش جی 2 مینی 540 در 960 پیکسل است.

در جی 2 مینی ظاهرا ال‌جی سعی داشته تا قیمت را فراخور حال شما پائین بیاورد و بتوانید با بودجه پائین‌تر نیز این گوشی را انتخاب کنید چرا که شاهد دوربین 8 مگاپیکسلی و عدم پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE هستیم!

بر خلاف قابلیت‌های ناپدید شده، ال‌جی در بخش نرم‌افزار همچنان اندروید 4.4 کیت‌کت را که به تازگی برای جی 2 عرضه کرده، حفظ کرده و از عرضه قابلیت‌های اختصاصی دیگری مانند Guest Mode در آن خبر داده است.

جی 2 مینی نسخه دو سیم کارته نیز دارد و از باطری جداشدنی 2440 میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار است. درگاه کارت حافظه میکرو اس دی مطمئنا به کمک حافظه 8 گیگابایتی داخلی گوشی دارد. ال‌جی این گوشی را برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل بارسلون در معرض دید عموم قرار خواهد داد و تاریخ عرضه آن را نیز در ماه مارچ (از دهم اسفند ماه به بعد) در کشور روسیه و کشورهای همسایه آن اعلام کرده است که در ادامه به منظقه خاورمیانه و آمریکای لاتین، آسیا و اروپا ادامه خواهد یافت.

ال‌جی در واقع با جی 2 مینی که هنوز قیمت رسمی آن را اعلام نکرده، کسب سهم بیشتر از بازار را هدف گرفته و این گوشی اگر چه با سخت‌افزار خود رقیبی جدی برای رقبای خود محسوب نمی‌شود اما احتمالا در قیمت برای رقبای خود دردسرساز خواهد شد.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پيمان می‌گوید

    فارنت جان تیتر محشر بود. دمت گرم حرف دل بود