نوت‌بوک‌های گیگابایت با گارانتی آواژنگ در بازار ایران

نام گیگابایت با مادربردها و کارت‌های گرافیک با کیفیت آن شناخته می‌شود و سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی را نیز در اختیار دارد. اما اخیرا این شرکت تصمیم گرفته است که دیگر محصولات خود را نیز با گارانتی آواژنگ روانه بازارهای کشورمان کند و یکی از مهمترین آنها نوت بوک گیگابایت است.

0
نوت‌بوک‌ها در حال حاضر یکی از محبوبترین کالاهای کامپیوتری به شمار می‌روند و کاربران بسیاری به دنبال خرید این محصول می‌باشند. از این رو گیگابایت مثل همیشه با پشتیبانی انحصاری آواژنگ اقدام به توزیع نوت‌بوک‌های جدید خود در ایران نموده است. این اتفاق به صورت کاملا گسترده‌ای رخ خواهد داد و محصولات مختلفی از سری‌های متفاوت نوت بوک گیگابایت به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از جمله مهمترین این سری‌ها می‌توان به سری U (سری Ultrabook ها) و سری P (سری Performance) اشاره کرد.
نوت‌بوک‌های سری U از لحاظ فنی قدرتمند هستند و در عین حال طراحی ظاهری جذاب، بدنه بسیار باریک و سبکی دارند. این نوت‌بوک‌ها به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارند کاربری‌های بسیاری خواهند داشت و از محبوبیت زیادی برخوردارند.
GigaByte P25W Notebook
در مقابل نوت‌بوک‌های سری P با اینکه از لحاظ ظاهری طراحی ساده‌تری دارند، اما از کارایی بسیار بالایی برخوردارند و توانایی اجرای سنگین‌ترین نرم‌افزارها را دارند.
برای مثال یکی از برجسته‌ترین مدل‌های این سری، نوت بوک P25W می‌باشد که مخصوص اجرای بازی‌های رایانه‌ای است و از پردازنده، کارت گرافیک و حافطه رم قدرتمندی بهره می‌برد.
این مدل با ظاهر و رنگ متفاوت خود به زودی در اختیار علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای قرار خواهد گرفت. تمامی نوت بوک‌های گیگابایت با گارانتی یک‌ساله آواژنگ در سراسر کشور موجود خواهند بود.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.