آغاز عرضه جی پرو 2 ال‌جی از جمعه دوم اسفند ماه در کره جنوبی

پس از عرضه این گوشی در کره جنوبی مطابق معمول این گوشی در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد اگر چه بر روی عرضه آن در اروپا و آمریکا پیش از نیمه فروردین نمی‌توان چندان حساب باز کرد!

0

فارنت: گوشی هوشمند جدید جی پرو 2 ال‌جی، بنابر اطلاعاتی که نسخه کره‌ای وب‌سایت ZDNet از منابع محلی در اپراتور مخابراتی کره جنوبی بدست آورده، قرار است از جمعه هفته جاری یعنی دوم اسفند ماه در کره جنوبی عرضه شود. اگر چه دست کم مشخص شده بود که ال‌جی این گوشی هوشمند را در ابتدای اسفند ماه به بازار عرضه خواهد کرد اما هنوز تاریخ دقیقی برای ان مشخص نشده بود.

G-Pro-2

پس از عرضه این گوشی در کره جنوبی مطابق معمول این گوشی در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد اگر چه بر روی عرضه آن در اروپا و آمریکا پیش از نیمه فروردین نمی‌توان چندان حساب باز کرد! در این میان هنوز قیمت دقیق این گوشی هنوز مشخص نشده اما می‌توان قیمت تقریبی 600 دلار را برای (نسخه بدون قرارداد) آن حدس زد که البته این قیمت را می‌توان قیمت تقریبا گوشی‌های رده اول بازار دانست.

جی پرو 2 از اندروید 4.4 کیت‌کت برخوردار است و از جمله قابلیت‌ها و مشخصات فنی آن می‌توان به صفحه نمایش 5.9 اینچی 1080p ، پشتیبانی از شبکه LTE، قابلیت NFC، دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی با فناوری ضدلرزش OIS Plus، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپ دراگون 800 ، 3 گیگابایت رم و باطری 3200 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد.

G-Pro-2-cover

جی پرو ۲ همچنین با فناوری Knock Code وقتی صفحه گوشی خاموش است می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه با یک الگوی دلخواه قفل آن را باز کنید. این ویژگی در حالت ابتدایی‌تر با نام Knock On در جی۲ معرفی شده بود.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.