گوگل نصب آخرین نسخه از اندروید را بر روی تمام گوشی‌های اندرویدی جدید اجباری می‌کند!

از قرار معلوم گوگل از تنوع نسخه‌های اندرویدی که بر روی گوشی‌های موبایل مختلف نصب شده به تنگ آمده است. در یک نامه محرمانه که از جانب گوگل به یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل ارسال شده، ظاهرا گوگل اعلام کرده که از دوازدهم بهمن ماه امسال دیگر سرویس موبایل گوگل (Google Mobile Service) از گوشی‌های جدیدی که با نسخه‌های اندروید قدیمی به بازار عرضه شوند پشتیبانی نخواهد کرد!

5

بر اساس اطلاعات مندرج در این نامه، هر نسخه از سیستم‌عامل اندروید تنها ۹ ماه پس از انتشار نسخه جدید قابل نصب و استفاده از جانب تولیدکننده‌های موبایل بر روی‌ گوشی‌های ساخته شده است. در واقع سازندگانی که قصد استفاده از سرویس‌های Google now، گوگل پلی و نقشه گوگل را دارند مجبور هستند تا از حالا به بعد گوشی‌های تولیدی خود را به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید مجهز کنند!

Android-4.4-KitKat

اندروید ۴.۴ برای اجرا بر روی‌ گوشی‌های همراه با امکانات سخت‌افزاری متوسط طراحی شده و هر گوشی که ۵۱۲ مگابایت رم‌ داشته باشد می‌تواند از این سیستم عامل بهره ببرد.

با این حساب دیگر گوگل نیازی به نصب نسخه‌های اندروید قدیمی بر روی گوشی‌های جدید ساخته شده نمی‌بیند. با توجه به این امر که تاریخ این نامه مربوط به چند هفته پیش است، باید انتظارعرضه گوشی‌های جدید همراه با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید در آینده را داشته باشیم.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. فریده می‌گوید

    منظور از عملکرد من ارتقاء اندروید به 5 است

  2. Mahmood می‌گوید

    سلام زیتون عزیز سلام. من هم به این موضوع را با خود به عنوان یکی از این رو به عنوان مثال

  3. علی موشه می‌گوید

    برا z1 اندروید 6 میاد

  4. Omif می‌گوید

    عالی

  5. parisa می‌گوید

    نصب گوگل روی گوشی